El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, inaugurarà la remodelació de la piscina municipal de Guàrdia de Noguera i la portada d’aigua als diferents nuclis del municipi de Castell de Mur (Pallars Jussà), aquest dijous, 19 d’agost, a les 17.30 hores. A l’acte també hi participaran l’alcalde de Castell de Mur, Josep Castells, i el coordinador territorial de Governació a l’Alt Pirineu i Aran, Josep Ardanuy.
El conseller Jordi Ausàs visitarà les instal·lacions de la portada d’aigua i les noves piscines, on descobrirà la placa commemorativa. Per finalitzar l’acte, tindran lloc els parlaments. Aquestes dues actuacions estan finançades per Governació a través del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya, PUOSC.
Visita a l’EMD de Vilamitjana
El conseller Jordi Ausàs també inaugurarà el nou local social ubicat a les antigues escoles de l’Entitat Municipal Descentralitzada de Vilamitjana, al municipi de Tremp (Pallars Jussà). En aquest acte també hi participaran el president de l’EMD de Vilamitjana, Josep Miret, l’alcalde de Tremp, Víctor Orrit, i el coordinador territorial de Governació a l’Alt Pirineu i Aran, Josep Ardanuy.
El conseller arribarà a l’Ajuntament de Vilamitjana a les 19 hores on signarà en el Llibre d’Honor del Municipi. Tot seguit, el conseller visitarà la nova seu de l’Ajuntament, l’edifici del Doctor Pascual i el Centre d’Atenció Primària. Aproximadament a les 19.45 hores tindrà lloc la inauguració del local social.
Aquesta actuació també està finançada per Governació a través del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya, PUOSC.
El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, visitarà el Pallars Jussà.
- 17:30.Ajuntament de Castell de Mur. Carrer del Carme, 46. Guàrdia de Noguera (Castell de Mur). Castell de Mur (Pallars Jussà)El conseller Jordi Ausàs inaugura la piscina de Guàrdia de Noguera i la portada d’aigua als nuclis del municipi de Castell de Mur.
- 19:00.Ajuntament de Vilamitjana. Plaça del Fossar Vell. EMD de Vilamitjana, Tremp. . Tremp (Pallars Jussà)El conseller Jordi Ausàs inaugura el local social de l’EMD de Vilamitjana, a Tremp



