Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

La consellera Paneque es reuneix amb els alcaldes dels municipis inclosos en el futur Parc Natural de les Muntanyes de Prades, Poblet i la Serra de la Llena

La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque i Sureda, mantindrà demà dimecres a Prades una reunió informativa amb els alcaldes dels municipis inclosos en el futur Parc Natural de les Muntanyes de Prades, Poblet i la Serra de Llena.

La consellera Paneque atendrà els mitjans de comunicació després de la reunió a les 12.45 hores aproximadament.

Els darrers mesos, el Departament ha realitzat una sèrie de reunions informatives per explicar els detalls del projecte, aclarir dubtes i recollir les propostes del territori en el marc del procés de participació ciutadana per impulsar la creació del Parc natural. Aquest serà el primer nou parc que es crearà després de 10 anys i inclourà 24 municipis de les comarques de l’Alt Camp, el Baix Camp, les Garrigues, la Conca de Barberà i el Priorat.

12:45La consellera Paneque es reuneix amb els alcaldes dels municipis inclosos en el futur Parc Natural de les Muntanyes de Prades, Poblet i la Serra de Llena .
Ajuntament de Prades ( pl. Major, 2). Prades (Baix Camp)

La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, es reunirà amb els alcaldes dels municipis inclosos en el futur Parc Natural de les Muntanyes de Prades, Poblet i la Serra de Llena. La delegada del Govern a Tarragona, Lucía López Cerdán, acompanyarà la consellera.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia