Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

Turisme

Catalunya presenta la seva nova estratègia per gestionar el màrqueting de la destinació

  1. L’Agència Catalana de Turisme organitza una jornada per explicar-ne les principals línies estratègiques
  2. Aquest nou document ha estat fruit del consens amb diversos actors del sector turístic i altres institucions, amb més de 1000 empreses, 30 sessions de treball i consultes a organismes nacionals i europeus

El conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper, i el ministre d’Indústria i Turisme, Jordi Hereu, inauguraran demà 10 de juliol la presentació de la nova Estratègia de Màrqueting de l’Economia del Visitant de Catalunya que tindrà lloc al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

Aquesta sessió, organitzada per l’Agència Catalana de Turisme del Departament d’Empresa i Treball, permetrà exposar a empreses i entitats del sector turístic català els objectius i línies estratègiques del nou document que marcarà l’acció de l’organisme amb horitzó 2028. El nou document que es presenta demà ha estat fruit del consens amb diversos actors del sector turístic i altres institucions, amb més de 1000 empreses, 30 sessions de treball i consultes a organismes nacionals i europeus.

09:30El conseller Sàmper encapçala la presentació de la nova estratègia a Catalunya per gestionar el màrqueting de la destinació .
Gran Teatre del Liceu ( Rambla, 51-59). Barcelona (Barcelonès)

El conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, i el ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, inauguraran la presentació de la nova Estratègia de Màrqueting de l'Economia del Visitant de Catalunya.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia