Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

El president Illa encapçala demà la cinquena reunió de la Taula del Pacte Nacional al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Salvador Illa, encapçalarà demà, divendres 19 de desembre, la cinquena reunió de la Taula del Pacte Nacional de Salut Mental de Catalunya, en la qual es farà balanç de totes les accions impulsades aquest 2025 i s’explicarà el pla d’actuacions del 2026.

La reunió, que tindrà lloc a les 12 hores al Saló Sant Jordi del Palau de la Generalitat, serà a porta tancada, però els mitjans gràfics en podran prendre imatges a l’inici. La intervenció del president es podrà seguir per les xarxes socials del @govern i a www.govern.cat. També s’enviarà senyal a Collserola.

El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler; la consellera de Salut, Olga Pané; la consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, i la consellera d'Igualtat i Feminisme, Eva menor, també participaran a la reunió.

Nota: Els mitjans que vulguin cobrir l’acte s’hauran d’acreditar prèviament enviant un correu electrònic a premsa.president@gencat.catindicant nom, cognoms, DNI, mitjà pel qual es treballa i tasca que s'hi desenvolupa.

12:00Reunió de la Taula del Pacte Nacional de Salut Mental.
Palau de la Generalitat (entrada pel c. Sant Sever). Barcelona (Barcelonès)

El president de la Generalitat, Salvador Illa, encapçalarà la cinquena reunió de la Taula del Pacte Nacional de Salut Mental de Catalunya, en la qual es farà balanç de totes les accions impulsades aquest 2025 i s'explicarà el pla d'actuacions del 2026. El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler; la consellera de Salut, Olga Pané; la consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, i la consellera d'Igualtat i Feminisme, Eva Menor, també participaran a la reunió. La directora general de Serveis Socials i Inclusió, Anna Vila i Rull, i el director general d'Acció Comunitària i Innovació Social, Jaume Romero Periz, aniran a la reunió. L'acte serà a porta tancada, però els mitjans gràfics en podran prendre imatges a l'inici. La intervenció del president es podrà seguir per les xarxes socials del @govern i a www.govern.cat. També s'enviarà senyal a Collserola.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia