Es donaran a conèixer les principals experiències d'innovació en el sector
El Departament d’Acció Social i Ciutadania i la Fundació Catalana per a la Recerca organitzen demà una sessió de debat sobre la innovació en els serveis socials. La jornada ‘Innovació i recerca en l’àmbit social’, oberta a la participació de professionals del sector, entitats del tercer sector i investigadors, forma part del cicle Diàlegs d’Acció Social impulsats pel Departament.
La trobada servirà per donar a conèixer les principals experiències d’innovació en el sector dels serveis socials. En aquest sentit, es farà una menció especial al Pla de Recerca i Innovació en Serveis Socials en el qual treball actualment el Departament d’Acció Social i Ciutadania.
La cloenda de la jornada, a les 13:30 hores, anirà a càrrec del secretari general del Departament d’Acció Social i Ciutadania, Jordi Rustullet.
13:30.
Facultat de Filosofia, Geografia i Història de la UB (c. Montalegre, 6). Barcelona (El Barcelonès)El secretari general d'Acció Social i Ciutadania, Jordi Rustullet, clourà la jornada de debat sobre la innovació en els serveis socials organitzada pel departament i per la Fundació Catalana per a la Recerca. La jornada començarà a les 9.30 hores.



