La presidenta de l'Institut Català de les Dones (ICD), Marta Selva, presentarà l'estudi Conciliació i nous usos del temps, que explica com implantar un pla de conciliació a les empreses i en l'àmbit de l'administració local.
La publicació, que ha estat editada per l'ICD, adscrit al Departament d'Acció Social i Ciutadania, ofereix exemples de bones pràctiques en diversos sectors: farmacèutic, alimentari, construcció, tèxtil, salut, distribució, tecnologies de la informació, municipis i comarques, així com un llistat de beneficis per a dur endavant polítiques de conciliació i nous usos del temps, ja siguin per a la persona, l'empresa, l'entorn local i la societat en general.
També participarà en la presentació Rosa Dumenjó, representant el conjunt d'autores de l'estudi i directora de la Fundació Maria Aurèlia Capmany.