Al voltant de les 11.00 hores del matí s’ha localitzat el cos d’una persona que, a manca de la confirmació oficial, es podria tractar de l’home que s’estava buscant, des de divendres, al canal de Seròs i al Pantà d’Utxesa.
 
Els Bombers, que han reiniciat avui la recerca, han desplaçat una dotació del parc de Bombers d’Oliana amb cinc efectius i una embarcació, una de Seròs amb tres efectius, i dos vehicles de comandament.
 
Els Bombers han fet un rastreig ocular des de terra i l’embarcació ha estat resseguint els marges del pantà. Precisament ha estat els efectius que anaven amb l’embarcació qui, al voltant de les 11.00 hores, ha localitzat el cos a l’aigua del pantà, entre el Tossal Miller i el Tossal del Forneret.
 
Per la seva banda, el cos de Mossos de d’Esquadra ha desplaçat quatre dotacions.
 
Cal recordar que divendres passat a la tarda els Bombers van ser alertats, per uns testimonis oculars, que una persona s’hauria llençat a l’aigua del canal, al terme municipal d’Albatàrrec, per a treure uns gossos que havien caigut.
 
Des de llavors i fins dimarts, es va fer una recerca exhaustiva de la zona, tant des de terra com des de l’aigua amb els efectius del Grup d’Actuacions Especials Subaquàtics (Grae).