- Del 6 al 9 de juny, l’Agència Catalana de Turisme organitza el Buy Catalunya Meetings, Incentives & Events, una acció on participen una setantena d’organitzadors de congressos, convencions i incentius de 13 mercats diferents per conèixer l’oferta catalana especialitzada en aquest segment.
La setmana vinent Catalunya es convertirà en focus d’atenció per als organitzadors professionals de reunions d’arreu del món. Del 6 al 9 de juny, una setantena de meeting planners participaran en el Buy Catalunya Meetings, Incentives & Events, acció organitzada per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d'Empresa i Ocupació a través del Catalunya Convention Bureau (CCB).
L’objectiu d’aquesta acció és el de posicionar i comercialitzar l’oferta catalana especialitzada en el segment del turisme de negocis. El Buy Catalunya contempla l’organització de quatre viatges de prospecció perquè els agents i organitzadors professionals de reunions coneguin in situ els atractius i les singularitats de Catalunya, així com la seva oferta en espais de reunions, hotels i activitats per complementar programes socials i viatges d’incentiu.
Els viatges de familiarització inclouen destinacions i visites a empreses d’arreu de Catalunya que s’estan posicionant per captar turisme de negocis, a més de Barcelona, consolidada com a referent en aquest tipus de turisme i segona ciutat del món en l’organització de congressos. Els professionals internacionals es distribuiran en quatre grups temàtics:
- “Ciutats de congressos”, amb visites a Barcelona, Santa Susanna, Girona i Lloret de Mar.
- “Esdeveniments a prop del Mediterrani”, amb parades a Castelldefels, Gavà, Salou, Vila-seca, Tarragona, Reus i El Vendrell.
- “A prop de Barcelona”, amb Montserrat, Cardona, Sitges i el Penedès.
- “Reunions d’interior”, on els participants coneixeran les possibilitats de Lleida, el Montsec, Granollers i Terrassa.
El Buy Catalunya es tancarà dijous vinent amb una gran jornada comercial a Barcelona on els meeting planners mantindran entrevistes personalitzades amb un centenar d’empreses catalanes amb oferta vinculada al sector de les reunions de negocis.
Aquest workshop forma part del pla d’accions del CCB, el nou programa de l’Agència Catalana de Turisme per posicionar Catalunya com a destinació referent en el turisme de reunions, congressos, convencions i incentius.
El Buy Catalunya Meetings, Incentives & Events compta amb la col·laboració d’Avantgrup, Avis, Vueling, EIBTM, Palau de Congressos de Catalunya, Freixenet, Torres i Spanair.