Sala de premsa

event_note Nota de premsa

MODA

Mango tanca les desfilades d'avui del 080 Barcelona Fashion

  • Avui desfilaran també les col·leccions de Toni Francesc, Ehud, Juan Pedro Lopez, Celia Vela, Karlotalaspalas, Montse Liarte i Omar Kashoura.
  • Demà, darrer dia de la passarel·la, es presentaran les propostes de Mal-Aimée, Manuel Bolaño, Yiorgos Elefthteriades i Krizia Robustella.
  • Com a cloenda del certamen, el director general de Comerç, Josep Maria Recasens, lliurarà demà el Premi 080 Barcelona Fashion a la Millor Col·lecció d’Home i Millor Col·lecció de Dona, dotats amb 10.000 euros cadascun.

La firma catalana Mango tanca les desfilades del tercer dia del 080 Barcelona Fashion, que també presenta les propostes de Toni Francesc, Ehud, Juan Pedro Lopez, Celia Vela, Karlotalaspalas, Montse Liarte i Omar Kashoura.
 
Demà, darrer dia del certamen, es mostraran les propostes de Mal-Aimée, Manuel Bolaño i Yiorgos Elefthteriades i Krizia Robustella, guanyadora de la darrera edició del 080 Barcelona. 
 
Com a cloenda, el director general de Comerç, Josep Maria Recasens, lliurarà demà dia 15 el Premi a la Millor Col·lecció d’Home i Millor Col·lecció de Dona, ambdós dotats amb 10.000 euros. Un jurat internacional seleccionarà les millors propostes entre els dissenyadors que desfilen i opten al guardó.
 
Els membres del jurat són els següents:
 
  • Jean-Pierre Mocho: es va graduar a l’EDHEC Business School de Lille. Ha dedicat tota la seva carrera a la indústria de la moda: va ser director gerent i després director executiu de Jean-Pierre Sport. El 1985, director executiu de CIME i, posteriorment, de Jean-Pierre de Rouville. Ha estat elegit per ostentar la presidència de la Unió de París de Moda Femenina. L’any 2000 va ser nomenat president de la Federació Francesa de Moda Femenina (FFPAPF), càrrec que continua ocupant després de ser reelegit els anys 2007 i 2010. El 2006, fou nomenat director de la Unió Francesa d’Indústries Tèxtils (UFIH). Jean-Pierre Mocho és, també, president del Consell de Supervisió de SA SODES, encarregat de l’organització de la fira comercial de PRÊT A PORTER PARIS ®, i president de Mod’Spé Paris, un institut especialitzat en màrqueting i vendes de la indústria de la moda.
  • Muriel Piaser, va ser nombrada show director del Prêt à Porter Paris® l’abril de 2010, i des d’aleshores ha assumit tots els esdeveniments organitzats per Prêt à Porter Paris® a França (Prêt à Porter Paris®, Atmosphère’s, The Box), i a nivell internacional (Livingroom à Tokyo).Muriel Piaser es va llicenciar a l’EFAP, a París, i va començar la seva carrera professional al departament de comunicació d’Atsuro Tayama. Va incorporar-se a l’equip de Jean-Charles de Castelbajac i després de Jean-Paul Gaultier, amb qui va treballar en el mateix camp Després d’una transició cap a l’estilisme en moda, es va incorporar a Who’s Next com a directora de vendes, on va organitzar l’esdeveniment Fresh, dedicat a joves dissenyadors. El 2002, es va unir a Prêt à Porter Paris® per gestionar el show Atmosphère’s i desenvolupar mercats emergents.El 2005, Muriel Piaser va organitzar The Box, el show d’accessoris, i el va exportar a Nova York el 2009. Aquell mateix any es va convertir en la directora de moda i desenvolupament de Prêt à Porter Paris ®.
  • Barbara Polowska va fundar BASIA després d’una carrera professional en interiorisme de més d’una dècada. Va crear interiors per a empreses de la revista Fortune 500, i després va evolucionar cap a la creació d’accessoris de moda.Basia. Va estudiar el grau de Bachelor of Applied Arts Degree  a Toronto, a la Ryerson Polytechnic University, School of Interior Design, i també Environmental Studies a la University of Waterloo, School of Architecture .El 2006 va obrir la boutique BASIA, amb un ambient minimalista, on la col•lecció de joies BASIA comparteix harmònicament espai amb marques de dissenyadors de moda internacionals i canadencs de gran renom. BASIA Jewellery. Directora creativa i dissenyadora.
  • Matthew Shneier actualment és editor de notícies a Style.com, on ha cobert les seccions de roba masculina i femenina als EUA i Europa des del 2010. Schneier, que anteriorment havia estat editor a Men.Style.com i que a més és llicenciat per la Yale University, també ha realitzat cròniques sobre moda, art i cultura per a publicacions com ara The Wall Street Journal, Men’s Journal, Paper, i Slate. Viu i treballa a la ciutat de Nova York.
  • Meenal Mistry és periodista i crítica de moda. Va començar la seva carrera a W Magazine i Women's Wear Daily on, com a editora de notícies de moda, va escriure reportatges i va revisar les col·leccions de Nova York i París. Ara, com a freelance, Mistry contribueix a nombroses publicacions entre les que cal destacar Harper's Bazaar, WSJ Magazine, Departures i Vanity Fair, a més de cobrir les col·leccions de Nova York, Londres i París per a totes les temporades d’Style.com. L’any passat va editar el llibre Harper's Bazaar Fashion: Your Guide to Personal Style. Mistry viu a la ciutat de Nova York.
  • Way Perry En l’actualitat és director creatiu de Rollacoaster, director de moda de Man About Town i editor de moda masculina de Wonderland. A nivell internacional ha treballat a costat de fotògrafs com Mariano Vivanco, David Armstrong i Terry Tsolis, entre molts d’altres. Entre els seus clients cal destacar Frankie Morello, Katie Eary, Ben Barnes, Hayden Christiansen, James Franco, Nike o Doc. Martens. En l’actualitat viu a Londres.
  • Jennifer Neyt Jennifer Neyt va començar a treballar a la revista Stiletto el gener del 2008 amb l’objectiu de contribuir a crear el lloc web i desenvolupar una activitat digital. Més endavant, ha treballat per a Vogue.fr durant dos anys al capdavant del Departament de Moda, on ha presentat un compte de Twitter per a Vogue Paris que ja té 700.000 seguidors. Es tracta del compte de Twitter de mitjans de comunicació més important de França i, en general, del segon més important del país. Va començar a tweetejar a les passarel·les de moda fa dos anys i d’aquesta manera ha creat una nova manera de viure la setmana de la moda i una nova manera d’estar al dia del món de la moda: en directe. Així mateix, fa tres anys va crear un nou compte a Tumblr per a Vogue. La propera setmana de la moda la començarà a utilitzar per publicar continguts en directe sobre la setmana de la moda. La seva missió a Vogue.fr França consisteix a combinar l’excel·lència de Vogue Paris i les noves revolucions del món digital per crear una experiència de moda nova amb tots els valors de Vogue Paris i que, al mateix temps, resulti un desafiament molt interessant per a una periodista jove. Tot i que en l’actualitat Vogue.fr és un lloc web, també constitueix el segon compte més important de Twitter a França i un nou bloc Tumblr en què tot el món pot seguir la setmana de la moda en directe. Jennifer també escriu reportatges durant les setmanes de l'alta costura i de la moda prêt-à-porter per a Vogue.fr.
 
Avui dijous, 14 de juliol 2011

10.00h.- Showroom 080 Barcelona Fashion
11.00h.- Toni Francesc (Dona)
12.00h.- Ehud (Home)
13.30h .- Juan Pedro López (Dona)
16.00h.- Celia Vela (Dona)
17.00h.- Karlotalaspalas (Home)
17.30h.- Taula Rodona: Moda ètica i social
18.30h.- Montse Liarte (Dona)
19.30h.- Omar Kashoura (Home)
20.30h.- Mango (Home/Dona)
23.00h.- Festa Oficial 080 Barcelona Fashion
 
 
 
Demà divendres, 15 de juliol 2011

12.00.-   Mal-Aimée
13.30h.- Manuel Bolaño
16.00h.- Yiorgos Eleftheriades
17.00 h.- Lliurament Premis 080 Barcelona Fashion
17.30h.- Krizia Robustella
 
 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia