Empresa i Treball

Les Tres Bessones desembarquen a l'Apple Store per promocionar les Destinacions de Turisme Familiar catalanes

TURISME

Les Tres Bessones desembarquen a l'Apple Store per promocionar les Destinacions de Turisme Familiar catalanes

query_builder   1 agost 2011 11:09

event_note Nota de premsa

TURISME

Les Tres Bessones desembarquen a l'Apple Store per promocionar les Destinacions de Turisme Familiar catalanes

  • L’aplicació VisitCatalonia, disponible tant per a Ipad com per a Iphone, pot descarregar-se gratuïtament en 8 idiomes.
  • En els primers quinze dies, l’aplicació ha obtingut més de 1.800 descàrregues.
  • Amb aquest producte, el primer disponible per a dispositius mòbils, l’Agència Catalana de Turisme (ACT) amplia els seus canals de promoció i comunicació on-line.
 
 
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Ocupació ha creat, en col·laboració amb la productora Cromosoma, una aplicació (app) protagonitzada per Les Tres Bessones, per promocionar les Destinacions de Turisme Familiar (DTF) de Catalunya.

L’aplicació VisitCatalonia està disponible a l’Apple Store tant per a Ipad com per a Iphone. La descàrrega és gratuïta i pot trobar-se en 8 idiomes (català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, portuguès i holandès).

Per al dispositiu Ipad, l’aplicació consisteix en vàries il·lustracions, corresponents a les Destinacions de Turisme Familiar, que els més petits podran pintar al seu gust. En el cas de l’Iphone, les il·lustracions formen un trencaclosques. Els jocs es complementen amb un mapa, un vídeo i informació pràctica sobre les diferents Destinacions de Turisme Familiar (DTF).

En la seva primera setmana a l’Apple Store, l’aplicació ja ha obtingut 1.896 descàrregues. El país amb més descàrregues ha estat Xina (20%) seguida d’Estats Units (18%). El tercer lloc correspon a Espanya amb el 14%.

Amb aquesta aplicació, la primera que l’Agència Catalana de Turisme publica a l’Apple Store, s’amplien els canals de promoció i comunicació on-line que aquest organisme utilitza per promocionar Catalunya i el seu Turisme Familiar a nivell internacional.

Turisme familiar a Catalunya

El 60% dels turistes que visiten Catalunya són famílies. Per aquesta raó, Catalunya ha estat pionera a Europa en la recerca d’una marca per a destinacions especialment sensibles al turisme familiar, el segell d’especialització Destinació de Turisme Familiar (DTF).
 
Per assolir la certificació, l’ACT demana a les destinacions la instauració d’equipaments i serveis especialment pensats per a famílies, com poden ser: club infantil a la platja, zona de jocs infantils, parcs lúdics i temàtics, seguretat activa i passiva, paviment antilliscant a les piscines, presència de socorristes, trones i cadires infantils als restaurants, informació en diferents idiomes, o habitacions comunicades als hotels, entre d’altres. L’objectiu és oferir unes vacances o estades ideals per a les famílies, amb garanties i la màxima qualitat.
 
Catalunya compta ja amb 13 Destinacions de Turisme Familiar: Roses, Torroella de Montgrí-l’Estartit, Calonge-Sant Antoni, Lloret de Mar i Blanes (Costa Brava); Malgrat de Mar, Santa Susanna, Pineda de Mar i  Calella, a Costa de Barcelona-Maresme; i Calafell, Salou, Cambrils i la darrera incorporació de Vila-seca, La Pineda Platja, a la Costa Daurada.
 
 
 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia