Sala de premsa

event_note Nota de premsa

Puig rep els bombers i mossos que han participat als Jocs Mundials de Policies i Bombers a Nova York

Puig, que ha aprofitat per felicitar els guanyadors i guanyadores de medalles als Jocs d’aquest any, ha mostrat el seu agraïment i orgull per “l’esforç personal i la bona representació del vostre cos, perquè sou uns magnífics atletes”. Adreçant-se als dos cossos, Puig ha destacat que “heu fet un paper extraordinari” i “hi ha molta gent que cada cop se sent més orgullosa de la feina que feu i que esteu tan ben preparats per representar el país”.

En total, el cos dels Mossos d’Esquadra ha guanyat 6 medalles d’or, 18 de plata i 8 de bronze. Al seu torn, el cos de Bombers de la Generalitat ha aconseguit 14 medalles d’or, 7 de plata i 15 de bronze.

També han estat presents a l’acte el secretari general d’Interior, Xavier Gibert; el director de la Policia, Manel Prat, i el director general de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments, Jordi Gassió.

1
Imatges
Imatges
Foto
3029
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia