Inauguració Arabell
Ramon Farré i la resta d'autoritats durant la visita a les noves instal·lacions
El delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré, ha destacat la importància de l’educació per a les futures generacions i l’ha considerat la veritable aposta de futur de la societat. “En moments d’incertesa com els actuals –ha dit-, dotar els infants de bons hàbits i d’excel·lent formació és la millor opció per a l’optimisme de cara al dia de demà”. Farré ha fet aquestes declaracions en el transcurs de la inauguració de les noves instal·lacions d’educació infantil de l’escola concertada Arabell de Lleida.
 
El delegat del Govern, que ha estat acompanyat pel director dels serveis d’Ensenyament, Miquel Àngel Cullerés, també ha afirmat que “a l’èxit de la bona formació dels alumnes hi contribueixen les bones instal·lacions i equipaments, però l’objectiu mai és possible sense la vocació i l’abnegació del personal docent”.
 
El nou edifici compta en els seus tres pisos amb 18 aules de llar d’infants, P3, P4 i P5, amb eines didàctiques en formats tecnològics d’última generació, així com un gimnàs, un menjador, sales de professors i altres aules temàtiques. El cost total de les instal·lacions, que tenen una capacitat de 400 alumnes, ha estat proper als dos milions d’euros.
 
Segons ha explicat la directora del col·legi, lsabel Traver, “les noves instal·lacions permetran rebre nens i nenes des dels nou mesos, amb una educació personalitzada”.
 
A l’acte inaugural hi han assistit també els alcaldes de Lleida i Alpicat, Àngel Ros i Pau Cabré, i el director d’Institució Familiar d’Educació, Joan Gallostra.

2  

Fitxers adjunts

Foto de la inauguració de les noves instal·lacions d'educació infantil del col·legi Arabell de Lleida (I)

Foto de la inauguració de les noves instal·lacions d'educació infantil del col·legi Arabell de Lleida (I)
JPG | 3670

Foto de la inauguració (II)

Foto de la inauguració (II)
JPG | 4824