Recerca i Universitats

Comunicat de la Secretaria d'Universitats i Recerca en relació als incidents d'aquest migdia

query_builder   29 febrer 2012 17:12

La Secretaria d’Universitats i Recerca lamenta profundament els incidents que s’han produït aquest migdia al centre de Barcelona durant la manifestació convocada per la Plataforma Unitària en Defensa de la Universitats Pública, la PUDUP. Segons les informacions recollides pel Departament d’Interior, els comportaments violents han estat fruit de l’acció de grupuscles aïllats i sense cap relació amb la comunitat universitària.

En aquest sentit, la Secretaria d’Universitats i Recerca rebutja que persones alienes a la universitat instrumentalitzin al col·lectiu de professors, personal d’administració i serveis, i estudiants universitaris per a finalitats que res tenen a veure amb la qualitat de l’educació superior a Catalunya.

La Secretaria d’Universitats i Recerca també vol expressar el seu suport a l’equip de govern de la UB i al rector, Dídac Ramírez, davant l’ocupació de l’edifici del rectorat d’aquesta universitat.

Comunicat incidents vaga universitats

PDF | 231