Sala de premsa

event_note Nota de premsa

340 operadors turístics de Los Angeles, Seattle i Vancouver participen en els workshops organitzats per Turisme de Catalunya

La delegació d’empresaris turístics catalans que han participat en aquesta acció de Turisme de Catalunya arribaran a El Prat, demà dissabte 6 de juny a les 7,25h del matí, en el vol directe inaugural d’Air Transat: Vancouver-Barcelona.

Del 2 al 5 de juny Turisme de Catalunya ha organitzat 3 workshops a la Costa Oest dels Estats Units i Canadà amb l’objectiu de posicionar Catalunya com a destinació turística i potenciar-la com una marca de qualitat en el continent americà. 14 empreses han format part de la delegació comercial catalana que ha pogut presentar el seu producte a uns 340 agents de viatges i operadors de l’àrea de Los Angeles (180), Seattle (60) i Vancouver (100).
 
 Aquesta acció comercial d’àmbit turístic és una de les més importants realitzades per Catalunya en aquell mercat emissor. La Costa Oest concentra els sectors econòmics emergents i més potents, la qual cosa li confereix una capacitat de consum elevada. El potencial emissor d’aquesta zona és interessant perquè els clients s’adapten molt especialment al producte que ofereix Catalunya com el turisme cultural, gastronòmic o religiós. Segons ha constatat Patrick Torrent, subdirector de Turisme de Catalunya, “a més de la rellevància turística de la ciutat de Barcelona, el 80% dels operadors que han participat en els workshops reconeixen i valoren Catalunya com a destinació turística”.
 
 L’objectiu de les jornades ha estat mostrar i comercialitzar diferents productes turístics com són el turisme cultural, l’urbà, de golf, de negocis i el gastronòmic, entre els més destacats. Els operadors participants han estat convidats per Turisme de Catalunya amb el suport de les OET’s de Toronto i Los Angeles. Ha estat justament a Los Angeles la ciutat amb una assistència més elevada, fins a 180 operadors. Patrick Torrent destaca que els agents de viatges d’aquella ciutat han reclamant connexions directes entre Los Angeles i Barcelona perquè consideren que existeix una demanada important per satisfer.
 
 Per altra banda, Vancouver, darrera ciutat on s’ha celebrat el workshop, sí que compta amb un vol directe amb Barcelona que s’inaugura demà. La delegació de Turisme de Catalunya tornarà en aquest primer vol de la companyia canadenca Air Transat.
 
 Les catorze empreses que han format part de la missió comercial de Turisme de Catalunya en els workshops són: Grup Soteras, Miguel Torres S.A., Barcelona Princess Hotel, Blau Mari Travel Services Spain, Viatges Cosma-Tour S.L.U., Blai Limousines, Hotel San Sebastian Playa, Panorama ITC Travel, Barcelona Golf, Terra diversions Bike Tours, Transat Holidays, CDRA (Air Route Development Commitee), Turisme de Barcelona i Turisme de Catalunya.
 
 
 
 
 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia