
- El cap de l’Executiu ha inaugurat, aquest matí, la nova seu d’R+D+i de Sage a Sant Cugat
El president de la Generalitat, Artur Mas, ha afirmat avui durant l’acte inaugural de la nova seu de Sage que “el país té un repte d’actitud individual i col·lectiva” davant “la situació complicada amb la qual es troba el país i molts països”, i que “en la mesura que sapiguem aprofitar-ho bé i superar-ho, el futur serà un o un altre”.
El cap de l’Executiu ha subratllat que aquestes actituds “són fonamentals” i ha assegurat que “podem treure algunes lliçons i actituds per combatre la duríssima situació que tenim”. En aquest sentit, ha advertit que “al final pot convertir-se en una oportunitat per anar endavant amb imaginació i amb creativitat i fent les coses diferents”.
En la visita a aquest nou centre han acompanyat al president l’alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa; el conseller delegat de Sage, Santiago Solanas, i el delegat del Govern a Barcelona, Salvador Jorba, entre d’altres personalitats.
Durant l’acte inaugural el president Mas també ha aprofitat per destacar “l’aposta tecnològica important” de Sage i ha explicat que l’auge de les noves tecnologies i de les tecnologies de la comunicació i el fet que Barcelona hagi esdevingut la capital mundial de la telefonia mòbil “ ajuda i empeny a canviar el nostre model productiu” . Així, pel president, l’economia catalana “està transformant les activitats tradicionals , modernitzant-les i creant-ne de noves” i, en aquesta línia, ha volgut agrair que “Sage ajudi d’una manera important i, fins i tot, decisiva” a aquesta transformació.
L’empresa, que es dedica al desenvolupament de software de gestió empresarial i serveis per a empreses, a més d’aquest nou centre d’R+D+i a Sant Cugat ha inaugurat també una nova seu al districte 22@ de Barcelona, ampliant amb 7.000 metres quadrats les seves instal·lacions. Més de 100 professionals treballen a Sage en investigació i desenvolupament de software empresarial a Catalunya.