Per fi sols!
El film està dirigit per Lawrence Kasdan i està interpretat per Diane Keaton, Kevin Kline, Dianne Wiest i Richard Jenkins, entre d’altres.
En Joseph és un cirurgià addicte a la feina i la Beth, una dona que se sent sola després que les filles s’han fet grans. El gos de la Beth es perd justament el dia del casament de la seva filla. Llavors, amb els convidats que queden a la festa, s’organitzen per trobar-lo.
La pel·lícula es pot veure a:
Multicines Arenys (Arenys de Mar); Cinesa Heron City, Lauren Horta, Palau Balañá (Barcelona); Cinemes Albèniz (Girona); JCA Cinemes Alpicat (Lleida); Multicines Bages (Manresa); Cinema City (Santa Coloma de Gramenet); Cinesa Parc Vallès (Terrassa); JCA Cinemes Valls (Valls); Cinema Nou (Vic).
Més informació i sales d’estrena:
www.facebook.com/cinemaencatala