Empresa i Coneixement

TURISME

La Generalitat promociona Catalunya com a destinació turística entre 170 touroperadors de 31 mercats internacionals diferents

query_builder   5 juny 2012 11:34

event_note Nota de premsa

TURISME

La Generalitat promociona Catalunya com a destinació turística entre 170 touroperadors de 31 mercats internacionals diferents

 

  • Entre avui i demà, els touroperadors estan recorrent el territori i vivint en primera persona les múltiples experiències proposades.

 

  • Aquesta acció es clourà dijous amb el workshop “Buy Catalunya” al Centre de Convencions Internacional de Barcelona on els touroperadors internacionals mantindran cites comercials amb empreses i entitats del sector turístic català.

 

  • El “Buy Catalunya”, que se celebra cada dos anys, és un dels esdeveniments promocionals i comercials més importants dins el pla d’accions de l’Agència Catalana de Turisme (ACT).
 
Entre avui i demà, un grup de 170 operadors turístics de 31 mercats internacionals està recorrent diferents indrets del territori català en el marc del “Buy Catalunya”, una acció promocional organitzada per la Generalitat de Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT).
 
Els touroperadors, que van arribar al llarg del dia d’ahir, s’han distribuït en grups per participar en els vuit viatges de familiarització organitzats per l’ACT, centrats en diferents productes i visitant les 9 marques turístiques catalanes. Els programes temàtics són: Pirineus; ciutats medievals i Dalí; art a Barcelona; enoturisme i golf; art i espiritualitat; senderisme i gastronomia; actiu-natura; i natura i cultura.
 
Aquesta acció es clourà aquest dijous amb un workshop al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB) on els touroperadors internacionals mantindran cites comercials amb més de 220 empreses i entitats del sector turístic català. Dijous al matí, en el marc del “Buy Catalunya”, la Direcció General de Turisme presentarà la nova campanya turística de promoció per a aquest estiu 2012.
 
Previ a la celebració de la jornada comercial, els professionals catalans podran assistir a una sessió formativa sobre les estratègies i les eines per millorar i potenciar la presència on-line de les pimes turístiques, a càrrec d'Enric López, director del màster "e-Tourism" de l’EUHT CETT-UB.
 
L’Agència Catalana de Turisme organitza el Buy Catalunya cada dos anys, amb la col·laboració de la seva xarxa d’Oficines de Promoció Turística a l’exterior. Aquesta cita ja s’ha consolidat com a una de les accions promocionals més potents dins del seu pla de suport a la comercialització dirigit als empresaris del sector català.
 
Touroperadors participants al “Buy Catalunya”
 
Amb aquesta acció, la Generalitat de Catalunya té com a principal objectiu vendre la destinació turística catalana i oferir als empresaris catalans una plataforma on posicionar directament el seu producte als 170 operadors turístics participants dels mercats següents: Espanya, Regne Unit, Irlanda, Alemanya, Itàlia, Països Baixos, França, Rússia, Bèlgica, Àustria, Croàcia, Noruega, Dinamarca, Suïssa, Hongria, Suècia, San Marino, Finlàndia, Sèrbia, Estats Units, Canadà, Eslovàquia, República Txeca, Argentina, Brasil, Brunei, Singapur, Índia, Indonèsia, Malàisia i la Xina.
 
Cal destacar que en aquesta quarta edició del “Buy Catalunya”, s’incorporen  operadors que encara no treballen amb Catalunya –especialment els procedents de mercats emergents i que és la primera vegada que participen al Buy- i veuen en aquesta acció una bona oportunitat per establir els primers contactes amb la destinació i considerar la possibilitat de programar-la en catàlegs i webs.
 
El “Buy Catalunya” compta amb el suport de les següents entitats i empreses: Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Diputació de Barcelona, Turisme de Barcelona, Torisme Val d’Aran, Vueling, Iberia, Circuit de Catalunya, La Roca Village, Hotelbeds, Avant Grup, EIBTM, CCIB, Hotels Catalonia, Me Barcelona, Turespaña, Freixenet, Torres, Grup Gavina, CETT, DW i Soft Congress.
                                                                                                                         

1  

Fitxers adjunts

El director de l'ACT, Xavier Espasa, en l'acte de recepció dels touroperadors internacionals que participen en el "Buy Catalunya"

El director de l'ACT, Xavier Espasa, en l'acte de recepció dels touroperadors internacionals que participen en el "Buy Catalunya"
JPG | 298