La Direcció General de Protecció Civil (DGPC), d’acord amb les darreres informacions del Cos de Bombers de la Generalitat, ha desactivat la fase d’alerta el pla Infocat, mantenint-lo en fase de prealerta.
 
L’incendi, que ha afectat els termes municipals de Castellet i la Gornal (Alt Penedès) i Vilanova i la Geltrú (Garraf), es troba des d’aquest matí als voltants de les 10.00 hores en fase de control.
 
Una vegada estabilitzat el perímetre, els veïns que havien estat desallotjats de la urbanització les Palmeres de Canyelles, ja estan retornant als seus domicilis i Creu Roja està desmuntant el dispositiu de la sala multicultural.
 
El municipi de Canyelles ja ha desactivat el seu Pla d’Actuació Municipal per incendis forestals, mentre que Vilanova i la Geltrú encara el manté activat.
 
A les 12.00 hores està prevista una nova reunió del CCA a la Unitat Mòbil Operativa de Protecció Civil (UMOPC).
 
 
 
Barcelona, 13 de juny de 2012
11.00 hores