Empresa i Coneixement

TURISME

Aliança estratègica entre l'Agència Catalana de Turisme i el Circuit de Catalunya

query_builder   15 juny 2012 10:01

event_note Nota de premsa

TURISME

Aliança estratègica entre l'Agència Catalana de Turisme i el Circuit de Catalunya

 
·         La directora general de Turisme, Marian Muro, i el director general del del Circuit de Catalunya, Salvador Servià, han signat un acord de col·laboració en el marc del programa de partenariat de l'Agència Catalana de Turisme.
 
·         El Circuit de Catalunya promocionarà Catalunya a través dels seus suports de publicitat i posarà a disposició de l’ACT les seves instal·lacions, per a les seves accions de promoció.
 
·         A canvi, l’ACT treballarà especialment per facilitar la comercialització dels esdeveniments del Circuit, sobretot la F1 2013, a través dels Centres de Promoció Turística que té a l’estranger.
 
·         Aquest conveni forma part del programa de partenariat de l’Agència Catalana de Turisme, que té com a objectiu buscar aliances estratègiques amb empreses per promocionar Catalunya com a destinació turística.
 
 
La directora general de Turisme i vicepresidenta executiva de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Marian Muro, i el director general del Circuit de Catalunya, Salvador Servià, han signat un acord de partenariat amb l’objectiu de sumar-se i enfortir la promoció turística de Catalunya. En l’acte també hi han participat el director de l’ACT, Xavier Espasa, i el president del Consorci del Circuit de Catalunya, Vicenç Aguilera.
 
Fruit de l’acord, el Circuit de Catalunya promocionarà Catalunya a través dels seus suports de comunicació i publicitat i posarà a disposició les seves instal·lacions i diverses avantatges, perquè l’ACT pugui dur a terme les seves accions de promoció.
 
A canvi, i entre d’altres beneficis, el Circuit de Catalunya comptarà amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme per facilitar i enfortir la comercialització internacional del Gran Premi de F1 de 2013 a través de les seves 11 oficines de promoció turística a l’exterior. De fet, per aquesta passada edició de la F1, l’ACT ja va dissenyar un pla comercial a través de les seves oficines de promoció turística a l’exterior amb l’objectiu d’incrementar les vendes d’entrades a escala internacional.
 
La directora general de Turisme ha destacat que “amb aquest acord volem fer palès el nostre suport al Circuit de Catalunya, ja que és una de les instal·lacions esportives més emblemàtiques, un pol d’atracció turística i generador de riquesa al territori”.
 
El director general del Circuit, Salvador Servià, afegeix que “el més interessant i bonic de l’acord és la suma de sinèrgies. Els estrangers que s’apropen al Circuit per la pràctica de l’esport del motor (pilots i equips, aficionats que els segueixen, premsa...) descobreixen Catalunya i acaben gaudint de la magnífica oferta turística que ens envolta mentre que altres, que venen per turisme, aprofiten la coincidència amb els Grans Premis per compartir amb tots nosaltres les competicions”.
 
Amb aquests tipus d’acords, l’ACT busca la implicació de les empreses, a través de diferents fórmules de col·laboració, per optimitzar recursos i garantir un major impacte de les accions de promoció, comunicació i comercialització de la marca Catalunya com a destinació turística de primer ordre a nivell internacional.
 
Programa de partenariat de l’Agència Catalana de Turisme
 
El conveni signat avui i el conveni signat amb Vueling el passat abril formen part d’un seguit d’acords en què està treballant l’Agència Catalana de Turisme per crear un grup de socis estratègics format per empreses i entitats privades amb projecció internacional amb l’objectiu d’aconseguir un major impacte de la marca turística “Catalunya” a l’exterior i generar recursos per a la promoció.
 
L’ACT està treballant en possibles acords amb empreses tan del sector turístic –línies aèries, cadenes hoteleres, lloguer de cotxes...-com d’altres sectors - automoció, sector financer, moda i alimentació, entre d’altres-, que vulguin associar la seva marca a la marca “Catalunya”.
 
Per la seva banda, les empreses que s’incorporen al programa de partenariat veuen incrementada la seva presència en els principals mercats emissors, reforcen la seva internacionalització en nous mercats i milloren la notorietat de la seva marca gràcies a una presència destacada en les accions organitzades per l’Agència Catalana de Turisme així com també a través dels seus canals de promoció, comunicació i comercialització.
 
 
 

1  

Fitxers adjunts

La directora general de Turisme, Marian Muro, el director general del Circuit de Catalunya, Salvador Servià, el director de l'ACT, Xavier Espasa, i el president del Consorci del Circuit de Catalunya, Vicenç Aguilera, en l'acte de signatura de l'acord.

La directora general de Turisme, Marian Muro, el director general del Circuit de Catalunya, Salvador Servià, el director de l'ACT, Xavier Espasa, i el president del Consorci del Circuit de Catalunya, Vicenç Aguilera, en l'acte de signatura de l'acord.
JPG | 1482