Empresa i Treball

TURISME

Catalunya es promociona durant els Jocs Olímpics de Londres 2012

query_builder   1 agost 2012 10:40

event_note Nota de premsa

TURISME

Catalunya es promociona durant els Jocs Olímpics de Londres 2012

 

  • L’Agència Catalana de Turisme emet un espot publicitari a través de la televisió Eurosport i en horari de prime time mentre durin els jocs.

 

  • Aquesta acció forma part de la Campanya d’Estiu 2012 que inclou també la difusió de la cançó “T’espero a Catalunya”, la publicació del bloc magradacompartir.catalunya.com, i la creació dels “Ambaixadors sobre Rodes”.

 

  • Catalunya se situa aquest estiu com a destinació líder a la Mediterrània, amb més de 6,4 milions de turistes durant el primer semestre del 2012.
 
Del 27 de juliol al 12 d’agost, l’Agència Catalana de Turisme, adscrita al Departament d’Empresa i Ocupació, promociona Catalunya mitjançant un espot de 20 segons que s’emet a través dels canals de televisió Eurosport i Eurosport 2, en horari de primer time, coincidint amb els Jocs Olímpics de Londres 2012. S’espera que aquesta acció generi al voltant de 27 milions d’impactes.
 
Eurosport és el canal temàtic d’esports líder a Europa, amb cobertura 24/7 (24 hores del dia, 7 dies a la setmana). Eurosport 1 s’emet en 59 països, en 20 idiomes diferents i arriba a 126 milions de llars, amb una mitjana de 18 milions d’espectadors al dia; Eurosport 2 es visualitza en 47 països, en 17 idiomes i arriba a 53 milions de llars.
 
L’emissió d’aquest espot publicitari forma part de la Campanya d’Estiu 2012 que l’Agència Catalana de Turisme està realitzant per promocionar Catalunya, i que es basa en tres eixos: la cançó “T’espero a Catalunya”, interpretada per la Beth, que es promociona a través de les xarxes socials; el bloc http://magradacompartir.catalunya.com/, on es poden trobar propostes per fer a Catalunya; i els “Ambaixadors sobre rodes”, una flota de més de 200 camions retolats amb imatges de la destinació catalana amb el lema “M’agrada Compartir”, que recorren diferents països d’Europa promocionant Catalunya.
 
L’espot que es passarà per Eurosport pot visualitzar-se en el link següent: http://www.youtube.com/watch?v=nv8Di3oavPo&feature=g-all-u
 
 
Catalunya, destinació líder a la Mediterrània
 
Catalunya està obtenint unes dades excel·lents en turisme estranger aquest 2012, que confirmen la tendència positiva de l’any passat.
 
El primer semestre d’aquest any, Catalunya ha rebut 6,4 milions de turistes estrangers, un 12,3% més respecte al primer semestre del 2011, que han realitzat una despesa total de 5.350,9 milions d’euros, un 14,3% més respecte al primer semestre de 2011.
 
En termes de nombre de visitants destaca el Regne Unit, que  ha estat el mercat emissor que més ha crescut aquest 2012. El primer semestre, 710.577 turistes d’aquest mercat van visitar la destinació catalana (un 25,5% més respecte al primer semestre de l’any passat).
 
Per la seva banda, el mercat francès segueix sent el mercat emissor estranger que proporciona el major nombre de visitants. El primer semestre del 2012, 1.606.606 de turistes francesos van visitar la nostra destinació (un 5,4% que el primer semestre del 2011).
 
Si ens centrem en Alemanya, 490.838 turistes alemanys ens van visitar durant el primer semestre (un 7,7% més respecte al primer semestre de l’any passat).
 
Pel que fa al mercat italià, 573.154 turistes italians ens van visitar durant el primer semestre (un 9% més respecte al primer semestre de l’any passat).
 
En el cas del mercat rus, durant el 2012 està previst que ens visitin 750.000 turistes russos, el que suposaria un increment del 40% respecte l’any passat.
 
Catalunya confirma d’aquesta manera el seu lideratge turístic, aconseguit gràcies a una oferta turística reconeguda a nivell mundial, unes infraestructures de primer ordre, un servei d’alta qualitat, i una labor de promoció continuada.
 
 
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia