El Parc Natural d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural disposa de tot un seguit d’activitats per aquest estiu. Aquests són els actes previstos per al mes d’agost:
Monogràfics:
o “Nits astronòmiques”: 16 i 17 d’ agost, sortides des de Boí i Llessuí.
o “Itinerari geològic-arqueològic pels estanys de la Mainera”: 21 d’agost, sortida des de Llessuí.
o “Anem al Portarró”: 22 d’agost, sortida des d’Espot.
o “Fem un cim”: 22 d’agost, sortida des de Senet i Llessuí.
o “Camins Vius”: 29 d’agost, sortides des de Boí, Espot, Llessuí i Senet.
Activitats continuades:
o “Fem de pastors”: 11 I 25 d’agost, sortides des de Llesssuí.
o “Dos pobles i una llegenda”: sortides des de Llessuí.
o “Les veus del Pamano”: sortides des de Llessuí.
Exposicions itinerants:
o Recull de les obres presentades al VII Concurs de dibuix naturalista: de l’1 d’agost al 30 de setembre a la Casa del Parc d’Espot.
o Boscos del món, un món de boscos. De l’1 al 31 d’agost, a la Casa del Parc de Boí.
o Imatges d’Aigüestortes i Sant Maurici. Fins al 31 d’agost, al Centre de Recuperació de Fauna del Pont de Suert.
Altres activitats:
- Cicles de cinema a la fresca a Vilaller, Taüll, Senet, la Guingueta d’Àneu, Sorpe, Espot, Betren i Llessuí.
- Valoració dels censos de fauna de primavera. Reforçament de la senyalització als aparcaments i camins del Parc.
- Nou audiovisual a la casa del Parc d'Espot “8a nit dels ratpenats”, com a activitat conjunta amb altres parcs de Catalunya, ajuntaments i associacions.