Amb motiu de la celebració de les eleccions 2012 al Parlament de Catalunya, el Departament de Governació i Relacions Institucionals s’encarregarà de l’organització del Centre de Difusió de Dades que s’instal·larà a l’auditori del  palau del Parlament (parc de la Ciutadella, s/n).
 
L’objectiu és que tots els mitjans de comunicació que hi estiguin interessats hi puguin treballar en les millors condicions possibles. Per aquest motiu, i amb la finalitat de poder reservar l’espai corresponent (premsa escrita, ràdios i televisions), us demanem si teniu previst accions informatives des del Parlament.
 
Cal que envieu aquesta plantilla amb les vostres necessitats tècniques al correu següent: premsa.vicepresidenta.governacio@gencat.cat
 
Peticions tècniques
 
Nom del mitjà:
Tipus (ràdio, TV, agència, mitjà digital, premsa escrita...) :
Necessitat de plató de TV: Sí / No
Punt de directe (stand up): Sí / No
Espai en sala de premsa (auditori del Parlament)
Sí / No
Espai per a redactors: Sí / No
Nombre de redactors: 1, 2
Ordinador: Sí / No
Espai per a càmera de TV: Sí / No
Tarima: Sí / No
Altres (especifiqueu altres necessitats tècniques)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nota: Pel que fa a la instal·lació de línies RSDI/XDSI, o el trasllat a l’auditori del Parlament de les línies que alguns mitjans ja disposen a la sala de premsa del Parlament, cal fer la petició a la companyia pròpia, i també avisar amb antelació per concretar el dia i l’hora d’instal·lació. Està previst que la data límit per a la instal·lació sigui el divendres 23 de novembre, a les 13 hores.
Es preveu servir senyal institucional de televisió que també es farà arribar a la Torre de Telecomunicacions de Collserola.
Per resoldre qualsevol dubte, la persona de contacte del Departament és el Pep Estellé (telèfon de contacte: 675 783 294; correu: pestelle@gencat.cat)
 
Properament hi haurà una convocatòria de reunió per determinar les ubicacions i resoldre problemes tècnics.
 
Acreditacions
 
La sala de premsa del Parlament restarà inhabilitada el dia de les eleccions i tampoc no serviran les acreditacions habituals d’accés al Parlament.
 
Al llarg de la setmana vinent s’enviarà un comunicat amb tota la informació necessària per acreditar-se, ja que començarà el procés de recollida de dades per a l’acreditació de periodistes, personal tècnic, unitats mòbils i grups electrògens.