El Departament de Benestar Social i Família ha arribat a un acord amb el Consell Comarcal de la Terra Alta per posar en marxa una Oficina Mòbil del Departament que doni servei a aquesta comarca. Segons ha explicat la directora dels Serveis Territorials de Benestar Social i Família a les Terres de l’Ebre, Manolita Cid, l’objectiu d’aquesta iniciativa “és apropar els serveis i recursos del Departament i de l’Administració de la Generalitat a la ciutadania i al món associatiu de la Terra Alta, i així evitar desplaçaments a la gent del territori”.
La nova Oficina Mòbil començarà a funcionar a partir del proper 30 d’octubre. Donarà servei tots els dimarts, de 9 a 14 hores a la seu del Consell Comarcal de la Terra (carrer de la Bassa d'en Gaire, 1), a Gandesa.
A través de l’Oficina Mòbil, els ciutadans de la Terra Alta podran rebre informació sobre recursos adreçats a famílies, joves, dones, gent gran, associacions i voluntariat, així com d’altres serveis o prestacions del Departament de Benestar Social i Família. També podran tramitar qualsevol prestació, ajuda o recurs del Departament o d’altres de la Generalitat de Catalunya com ara subvencions per a associacions, prestacions econòmiques per a famílies amb infants, per a persones amb discapacitat, pensions no contributives, títols de família nombrosa o pensions no contributives, entre altres.