Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural

El conseller d'Agricultura lloa el model empresarial de Cafès Pont

query_builder   21 novembre 2012 13:15

event_note Nota de premsa

El conseller d'Agricultura lloa el model empresarial de Cafès Pont

Pelegrí ha titllat d’exemplar “la combinació d’innovació i tradició” que ha permès a la companyia catalana arribar amb èxit al seu 60è aniversari
El conseller amb el president i el gerent de Cafès Pont, Feliu i Raül Pont
El conseller Pelegrí amb el president i el gerent de Cafès Pont, Feliu i Raül Pont
El conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Josep Maria Pelegrí, ha participat aquest matí, a Sabadell, en la celebració del 60è aniversari de Cafès Pont.
 
El conseller Pelegrí ha volgut felicitar la família Pont i els seus treballadors per l’esforç que els ha convertit en “una marca de garantia i de qualitat, que satisfà tant els clients nacionals com internacionals.”
 
Segons el conseller, “ha estat l’equilibri entre tradició i innovació el que ha portat aquesta companyia a esdevenir un model empresarial de referència, molt lligat als nostres valors de treball: qualitat, innovació i excel·lència”. Pelegrí també ha deixat clar que “Catalunya creix gràcies a empreses com aquesta, de mentalitat oberta, flexible i innovadora; que es projecten a l’exterior sense complexos i amb la tranquil·litat que només es té quan saps que fas les coses bé i creus en la gran qualitat del teu producte”.
 
Cafès Pont és una empresa dedicada al sector del cafè des de l’any 1952. A més de tenir l’activitat principal en terres catalanes (amb més de 3.000 clients actius), i una forta presència a tot el triangle mediterrani (com per exemple a Mallorca, Menorca, València, Almeria i Múrcia), és una companyia que continua creixent i apostant per la internacionalització tant cap a Europa com cap als Estats Units.
 
El conseller ha aprofitat el marc d’aquesta celebració per recordar que és essencial per a Catalunya fer-se un lloc al món i esdevenir un referent de qualitat agroalimentària. I ha volgut recordar que no cal ser una gran empresa per apostar pel camí de la internacionalització: “cap empresa és massa petita per fer-ho. De fet, de les 13.000 empreses catalanes que exporten regularment, 8.000 són petites. El que ens cal és trobar quin és el nostre avantatge competitiu i ser-hi fidels, com el de la qualitat i el bon servei per a Cafès Pont.”