A les 02.08 hores, els Bombers de la Generalitat han estat alertats d’un ensorrament en un edifici del casc antic de Martorell, al número 31 del carrer Francesc Santacana. Es tracta d’un edifici de planta baixa més tres pisos d’alçada que per darrere dóna al carrer Ravell. L’ensorrament ha afectat verticalment tots els pisos per la part del davant però la façana no ha caigut.
En el moment de l’ensorrament, hi havia quatre persones a l’edifici, dos adults i dos menors. Aquests, únics veïns de tot el bloc, es trobaven en el tercer pis. Els efectius dels Bombers amb l’ajuda de l’autoescala els han evacuat sans i estalvis per la part del darrere,és a dir, pel carrer Ravell.
D’altra banda, també han desallotjat preventivament un dels edificis veïns a l’afectat, que també és de planta baixa més tres pisos. Però, en aquest cas, tampoc no hi ha hagut ferits. L’altra edifici contigu a l’afectat està abandonat.
Al lloc, s’han desplaçat 10 dotacions dels Bombers de la Generalitat i en aquests moments estan acabant de revisar les afectacions ocasionades per l’ensorrament. Al lloc, també s’han desplaçat efectius de la Policia Local, dels Mossos d’Esquadra i del SEM.