Una imatge de les autoritats visitant el recinte
Una imatge de les autoritats visitant el recinte
Aquest matí s’ha inaugurat la primera edició de la Fira Girocamping, que promou l’Associació de Càmpings de Girona. A l’acte, que s’ha dut a terme dins del Palau Firal, hi ha assistit el president de l’Associació de Càmpings de Girona, Josep Maria Pla; el delegat del Govern, Eudald Casadesús; la directora general de Turisme, Marian Muro; el president de la Diputació Joan Giraut i la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Girona, Coralí Cunyat.
 
En les seves intervencions, les autoritats han coincidit a destacar el dinamisme de l’Associació de Càmpings, que promou la primera edició d’una Fira que presentarà les últimes novetats i tendències del sector. El delegat del Govern, en el seu parlament, ha afirmat que amb la celebració de la Fira s’evidencia que “hi ha molta gent amb empenta que vol mirar el futur amb positivisme” i ha detallat moltes de les informacions engrescadores que han passat darrerament a comarques gironines: El Fòrum Gastronòmic, el rècord d’exportacions de les empreses gironines, l’arribada de Hewlett Packard al Parc Científic i Tecnològic, l’entrada de nou capital a Gas Gas, entre d’altres. “Tots aquests fets recents demostren que hi ha moltes coses que funcionen”, ha conclòs.
 
La directora general de Turisme ha volgut destacar la qualitat dels càmpings del nostre país i ha pronosticat una campanya turística amb un comportament similar a la de l’any anterior: “Seguim treballant amb el mercat internacional perquè ens coneguin més, però també amb el de casa nostra com una opció molt atractiva”. La Fira ha obert les seves portes avui i s’acabarà el diumenge, 10 de març.
 

2  

Fitxers adjunts

Imatge de les autoritats assistents a la inauguració

Imatge de les autoritats assistents a la inauguració
JPG | 6054

Recorregut de les autoritats pels diferents stands

Recorregut de les autoritats pels diferents stands
JPG | 5501