El Consell de Direcció de l’Administració Territorial (CD) ha celebrat avui la seva quarta reunió ordinària anual a les instal·lacions de l’Hospital de Mollet del Vallès. És la primera vegada que aquest òrgan del Govern es reuneix expressament en l’àmbit territorial, amb l’objectiu de la Delegació del Govern d’apropar-se més al món local i la ciutadania.

En la reunió d’aquest matí s’han debatut principalment temes d’ensenyament i s’ha donat compte de totes les gestions realitzades el darrer període per part de les diferents representacions territorials. El CD, que presideix el delegat del Govern, Fernando Brea, ha estat rebut per l’alcalde de la ciutat, Josep Monràs, pel president de la Fundació Sanitària Mollet, Martí Fabré, i pel director gerent de l’Hospital, Jaume Duran.
Durant la visita a les dependències i equipaments de l’Hospital, els membres del CD han pogut comprovar in situ que aquest centre és avui una referència de bones pràctiques en la gestió. L’edifici representa alhora un exemple d’arquitectura de sostenibilitat, d’estalvi energètic, i d’integració de serveis, quelcom que contribueix a la millora de les prestacions sanitàries a uns beneficiaris potencials d’aproximadament 150.000 persones de vuit municipis del Baix Vallès: La Llagosta, Martorelles, Mollet del Vallès, Parets del Vallès, Sant Fost de Campsentelles, Santa Maria de Martorelles, Palau-solità i Plegamans i Santa Perpètua de Mogoda.
A l’Hospital de Mollet, que compta amb una superfície de 27.000 metres quadrats, hi treballen més de 700 professionals, i ha estat possible per la col·laboració de l’Ajuntament, el Departament de Salut de la Generalitat i l’aportació privada que representa el Patronat, on hi són representats la pròpia Fundació, l’Ajuntament de Mollet del Vallès, el Servei Català de la Salt i el Departament de Salut.