Empresa i Treball

TURISME

La Generalitat promociona els atractius turístics de Catalunya al Brasil

query_builder   26 abril 2013 10:00

event_note Nota de premsa

TURISME

La Generalitat promociona els atractius turístics de Catalunya al Brasil

 
·        L’Agència Catalana de Turisme s’ha reunit amb 80 touroperadors del mercat sud-americà per donar-los a conèixer l’oferta turística catalana del segment del luxe.
 
·        Ha organitzat un workshop directe amb 15 empreses catalanes i 40 touroperadors brasilers per promocionar la destinació turística catalana.
 
·        Ha participat en la I edició de la World Travel Market d’Amèrica del Sud conjuntament  amb 9 co-expositors entre entitats públiques i privades del sector turístic català.
 
 
La Generalitat de Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT),  participa aquests dies en diverses accions al Brasil per promocionar i comercialitzar la destinació turística catalana.
 
L’ACT ha participat en la trobada comercial Travelweek, especialitzat en turisme de luxe que ha tingut lloc a la ciutat de Sao Paulo. L’Agència s’ha reunit amb 80 touroperadors del mercat brasiler i sud-americà per donar-los a conèixer l’oferta de luxe catalana a fi que la comercialitzin en els seus catàlegs.
 
Per altra banda, l’ACT ha organitzat un workshop a la ciutat de Sao Paulo, on 15 empreses catalanes s’han reunit amb més de 40 touroperadors brasilers per promocionar la destinació turística catalana. L’acció s’ha clos amb una degustació gastronòmica i una presentació de Catalunya davant dels assistents al workshop.
 
Paral·lelament, del 23 al 25 d’abril, està participant a Sao Paulo en la primera edició de la fira World Travel Market d’Amèrica del Sud, dirigida al sector turístic professional sud-americà. L'Agència Catalana de Turisme asisteix amb un estand de 42 m2 i un total de 9 co-expositors entre entitats públiques i privades del sector turístic català, que tindran l’oportunitat de donar a conèixer els seus productes en aquesta fira. En aquesta primera edició la fira compta amb més de 1.000 expositors i s’espera que la visitin més de 7.000 persones.
 
En el marc de la fira, el director de l’Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa, ha pronunciat la conferència “Role of Government – Encouraging Responsibility” on ha parlat del compromís de Catalunya amb el Turisme Accessible i ha presentat l’oferta turística catalana d’aquest segment.
 
Així mateix, Espasa ha mantingut diverses reunions privades amb importants agents del mercat turístic brasiler i amb el sr. Eduardo Sanovicz, president de l’associació d’aerolínies brasileres, per tal de potenciar la connectivitat i la destinació turística catalana en aquest mercat.
 
Un mercat en expansió
 
Brasil és el mercat més important d’Amèrica del sud, el segon del continent americà i el setè del món, segons les dades del Banc Mundial. Brasil és alhora membre del BRICS, l’associació que aglutina els considerats mercats emergents (Brasil, Rússia, l’Índia, Xina i Sud-àfrica).
 
L’any passat, 137.000 turistes brasilers van visitar Catalunya. Es tracta d’un turisme de qualitat, amb un alt nivell adquisitiu – la seva despesa mitjana està al voltant de 2.000 euros per persona i viatge- i interessats en la cultura, la gastronomia i les compres.

1  

Fitxers adjunts

El director de l'Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa, en la conferència "Role of Government- Encouraging Responsibility"

El director de l'Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa, en la conferència "Role of Government- Encouraging Responsibility"
JPG | 656