· Amb aquest nou acord de partenariat, l’Agència Catalana de Turisme potencia el concepte “estil de vida mediterrani” lligat a la gastronomia, la gent i el paisatge dins de la seva estratègia de promoció.
La directora general de Turisme i vicepresidenta executiva de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Marian Muro, i el director general de Damm, Enric Crous, han signat un acord de partenariat entre les marques Catalunya i Estrella Damm amb la finalitat de reforçar el posicionament internacional de Catalunya com a destinació turística mediterrània.
Amb aquest nou acord de partenariat, l’Agència Catalana de Turisme potencia el concepte “estil de vida mediterrani” lligat a la gastronomia, la gent i el paisatge dins de la seva estratègia de promoció. En el marc de la signatura, Marian Muro ha explicat que “amb aquest acord amb Estrella Damm lliguem la promoció turística de Catalunya amb l’estil de vida mediterrani, un dels nostres objectius estratègics”.
L’ACT i Estrella Damm comparteixen interessos en determinats mercats emissors internacionals. En aquest sentit, i fruit d’aquesta col·laboració, una de les accions més destacades és l’esponsorització de Damm del sopar que anualment celebra Catalunya en el marc de la World Travel Market de Londres. L’objectiu principal d’aquesta trobada és promoure la gastronomia catalana entre professionals del sector turístic britànic. A més de ser una demostració gastronòmica, aquest esdeveniment suposa una bona oportunitat perquè professionals catalans i britànics entrin en contacte.
També en el mercat britànic, l’ACT i Estrella Damm duran a terme una campanya publicitària en col·laboració amb el Futbol Club Barcelona. A més, l’empresa potenciarà la marca turística Catalunya a través dels seus canals, especialment a les xarxes socials. Per la seva banda, l’Agència Catalana de Turisme ofereix a Estrella Damm presència en tots els seus canals i accions de promoció a través de les 11 oficines de promoció turística que té a l’exterior.
Programa de “Partenariat” de l’Agència Catalana de Turisme
L’Agència Catalana de Turisme va posar en marxa l’any passat el seu programa de “Partenariat” amb l’objectiu de crear un pool d’empreses i entitats amb projecció internacional i generar recursos per a la promoció turística de Catalunya. Amb l’acord d’avui, Estrella Damm se suma com a soci de l’ACT al Futbol Club Barcelona, el Circuit de Catalunya, La Roca Village, Vueling, Iberia, Abertis Autopistas i PortAventura.
L’ACT segueix treballant en possibles acords amb empreses tant del sector turístic (línies aèries, cadenes hoteleres, lloguer de cotxes...) com d’altres sectors (telecomunicacions, automoció, sector financer, moda, alimentació...), que comparteixin els mateixos valors que l’Agència Catalana de Turisme: lideratge, professionalitat, innovació, dinamisme, sostenibilitat i eficiència, i vulguin associar la seva marca a la marca “Catalunya” per promocionar-la com a destinació turística de referència a nivell mundial.
1