Sala de premsa

event_note Nota de premsa

El CEO presenta els resultats de la segona onada del Baròmetre de 2013

2a onada Baròmetre Opinió Política 2013
El director del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), Jordi Argelaguet, ha presentat aquest matí, en roda de premsa, les dades corresponents a la segona onada del Baròmetre d’Opinió Política de 2013.
 
El principal objectiu d’aquesta enquesta quadrimestral és conèixer l’actitud dels catalans davant de la política, els seus valors polítics i comportament electoral i el coneixement i la valoració que fan dels diversos líders polítics. L’enquesta inclou l’estimació de vot i d’escons per a les eleccions al Parlament de Catalunya i al Congrés dels Diputats.
 
Per a la seva realització, s’han dut a terme 2.000 enquestes telefòniques (mètode CATI) entre el 31 de maig i el 13 de juny. El marge d’error per al conjunt de la mostra és de  + 2,69%.
 
Podeu consultar l'enquesta completa a www.ceo.gencat.cat.
1
Fitxers adjunts
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia