Sala de premsa

event_note Nota de premsa

L'Agència Catalana de l'Aigua acondiciona i millora els equips de mesurament de la presa de la Baells, al Berguedà

 
 
  • Aquestes actuacions permetran millorar la informació del nivell i el volum de l’embassament en temps real
 
  • Les mesures contribuiran a una optimització de les tasques de gestió de l’embassament, tant pel que fa a l’estat de les reserves com per a la prevenció d’avingudes
 
 
 
L’Agència Catalana de l’Aigua ha desenvolupat recenment diverses actuacions de manteniment i millora dels equips de mesurament de nivell de l’embassament de La Baells (Berguedà), que han consistit en l’actualització d’un dels mòduls de comunicació interna i la comprovació i calibració dels equips de mesura directa del nivell de l’embassament.
 
Aquestes actuacions contribuiran a una optimització de les tasques de gestió de l’embassament, tant pel que fa a l’estat de les reserves com per a la prevenció d’avingudes, donat que actualment es troba al 97,2% de la seva capacitat màxima.
 
Aquesta actuació s’engloba dins les tasques que l’ACA desenvolupa de manera periòdica per a la millora funcional i tecnològica en infraestructures de control de la seva propietat, amb l’objectiu de garantir una correcta informació en temps real de diverses variables de control hidrològic de gran importància per a la gestió dels recursos hídrics i episodis d’avinguda a les conques internes de Catalunya.
 
1
Fitxers adjunts
Fitxers adjunts
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia