Sala de premsa

event_note Nota de premsa

L'incendi forestal de Salo (Sant Mateu de Bages) continua estabilitzat

  • Els Bombers de la Generalitat treballen amb una vintena de dotacions terrestres i dos mitjans aeris
 
 
Els Bombers de la Generalitat treballen, amb una vintena de dotacions terrestres i dos mitjans aeris, en l’incendi que afecta des d’ahir la població de Salo, a Sant Mateu de Bages.
 
L’avís del foc es va rebre poc abans de les cinc de la tarda. Els Bombers, amb més d’una trentena de dotacions treballant-hi, aconseguiren estabilitzar les flames cap a les nou del vespre. Ara, l’incendi continua estabilitzat; encara es propaga en alguns punts, però la seva dinàmica no supera la capacitat d’extinció.
 
Segons les informacions del Cos d’Agents Rurals (CAR) s’han cremat 11 hectàrees de vegetació, 3 de les quals son de vegetació de conreu i 8 de vegetació forestal.
 
D’altra banda, els Bombers de la Generalitat treballaren ahir tarda en diversos incendis de vegetació arreu del territori, essent el més rellevant el foc que afectà 1 hectàrea de matollar a Sant Nicolau de Sabadell.
 
 
Cerdanyola del Vallès, 25 de juliol de 2013
07.30 hores
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia