·        L’obertura de l’oficina ha comptat amb el suport de l’àrea d’atracció d’inversions de la Generalitat, Invest in Catalonia, i del servei d’aterratge empresarial de l’Ajuntament de Barcelona.
 
·        L’empresa és proveïdora de solucions de hosting, disseny i suport web i compta amb clients com Shell, Hilton o Lego.
 
·        La posada en marxa del centre a la capital catalana comportarà la creació de 15 llocs de treball aquest any, i és la primera fase per entrar al mercat sud-americà al 2015.
 
 
L’empresa anglesa TBSCG (The Banyan Solutions Consulting Group) ha escollit Barcelona per a l’obertura d’un nou centre de desenvolupament de software, ubicat al districte 22@Barcelona de la capital catalana. La companyia, amb seu a Londres, s’ha instal·lat a la ciutat de la mà d’Invest in Catalonia, l’àrea d’atracció d’inversions de la Generalitat, i del servei d’aterratge empresarial de Barcelona Activa, l’organització executora de les polítiques de promoció econòmica de l’Ajuntament de Barcelona.
 
TBSCG és proveïdora de solucions de hosting, disseny, consultoria, implementació i suport web TIC per a empreses de diferents sectors -com Shell, Hilton, Lego i Electrabel, entre d’altres-. A Barcelona, l’empresa ha iniciat l’activitat amb un equip de 3 persones que preveu augmentar fins a 15 a finals d’aquest any.
 
TBSCG compta amb un altre centre de desenvolupament de software a Wroclaw (Polònia), però ha decidit fer una aposta pel creixement de l’empresa a Barcelona amb la  previsió d’ubicar-hi altres branques del negoci a mig termini. Enguany el centre preveu arribar als 200.000 euros de facturació, amb vistes a un fort increment en xifra de negoci al 2014. D’entre els clients espanyols destaca el grup de comunicació Prisa.
 
L’objectiu que la nova oficina sigui la porta d’entrada al mercat sud-americà al 2015, així com la disponibilitat de capital humà qualificat a Barcelona han estat determinants per l’elecció de la ubicació de l’empresa a Catalunya.
 
Fundada al 2003 a Londres, TBSCG compta amb 70 treballadors distribuïts a la seu anglesa i en oficines a Brussel·les, Wroclaw, París, Tampa i Nova York. La companyia ha tancat l’exercici 2012 amb un volum de negoci de 4 milions de lliures esterlines (prop de 4,7 milions d’euros) i preveu un augment del 75% per aquest any, per arribar als 7 milions de lliures esterlines (uns 8,2 milions d’euros). Els principals mercats de l’empresa són els països del centre i del nord d’Europa i el mercat nord-americà (Estats Units i Canadà).