A les 15.25 hores d’aquesta tarda, els Bombers de la Generalitat han estat alertats que un submarinista no havia sortit de l’aigua al Masnou, a l’alçada de l’antiga piscifactoria.
Fins al lloc s’hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers entre les quals hi havia els submarinistes del Grup d’Actuacions Especials (GRAE). Al dispositiu de recerca també s’hi han afegit Salvament Marítim, dues patrulles dels Mossos d’Esquadra i una tercera amb la unitat subaquàtica, una embarcació de la Creu Roja, una embarcació de la Guàrdia Civil i efectius de la Policia Local.
Poc després de les 17.30 hores, els efectius dels GRAE han localitzat el cos sense vida del submarinista, aproximadament a una milla de la costa, i han senyalitzat la zona per fer posteriorment el rescat.
Cerdanyola del Vallès, 6 de desembre de 2014
19.30 hores