• La consellera de Benestar Social i Família i el director d’institucions Barcelona de CaixaBank han presentat avui la nova campanya publicitària i les novetats del Carnet Jove per aquest any 2014
Foto1
 
La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, i el director d’institucions Barcelona de CaixaBank, Víctor Guardiola, han presentat avui la nova campanya i les novetats del Carnet Jove per aquest 2014. Enguany el Carnet Jove arriba al seu 28è any d’implantació a Catalunya amb 525.709 titulars, una xifra que representa un nou rècord històric i que suposa el 10% de tots els carnets joves expedits a Europa.
 
El Carnet Jove està adreçat a joves de 14 a 29 anys i facilita avantatges i descomptes en àmbits com la cultura, el turisme, la mobilitat, la salut, la formació, els esports, la tecnologia o el lleure. El Carnet Jove està gestionat pel Departament de Benestar Social i Família, a través de l’Agència Catalana de la Joventut, i compta amb el suport de “la Caixa”, que el distribueix en exclusiva.
 
4 de cada 10 joves el tenen

Actualment el Carnet Jove té un índex de penetració del 38’76%, un percentatge que ha augmentat un 1’7% respecte l’any passat, i entre els joves de 18 a 25 anys s’arriba a un 47’31%, gairebé 1 de cada 2 joves. Les Terres de l’Ebre són el territori amb més predomini del Carnet Jove, amb un 43’17%.
 
Altres dades estadístiques indiquen que les noies superen els nois en 7 punts entre els titulars del Carnet Jove, i que la meitat són carnets financers.
 
El Carnet Jove és el servei de titularitat pública més utilitzat per part dels joves catalans. Compta amb la col·laboració de més 3.500 empreses i institucions. El seu preu és de 7’45 euros anuals, una xifra que no ha augmentat respecte l’any passat.
 
Nova campanya publicitària
Avui s’ha presentat la nova campanya publicitària. Seguint amb el concepte “Generació Carnet Jove” que es va crear al 2013, enguany s’ha fet una evolució cap a un estil més madur, potenciant valors com la solidaritat i l’emprenedoria. En aquesta campanya es dóna més valor al carnet i al seu ús quotidià, es busca el sentit de pertinença a un col·lectiu amb una campanya atractiva que projecta un Carnet Jove modern i actual, potenciant les xarxes socials i l’aplicació mòbil del carnet.
 
L’espot de campanya s’ha elaborat amb joves titulars del Carnet Jove, escollits en un càsting en què hi van participar més de 3.000 nois i noies.
 
Últim any del pack jove físic

Aquest 2014 els titulars del Carnet Jove disposaran d’un Pack Jove amb 133 vals de descompte –17 més que l’any passat– valorats en més 2.500 euros, en el que serà l’últim pack físic. A partir del 2015 els titulars del carnet accediran a un pack virtual al mòbil, la tauleta o l’ordinador, que permetrà augmentar el número d’avantatges i incloure vals temporals.
 
A banda del Pack Jove, els titulars del Carnet Jove disposaran aquest any de més de 8.000 avantatges permanents i temporals, 548 més que l’any passat. També s’han ampliat els avantatges en línia, passant de 200 a més de 600, per facilitar l’accés als joves. A més, el Carnet Jove incorpora una assegurança d’assistència en viatges totalment gratuïta.
 
El Carnet Jove virtual

Per primera vegada, aquest any els titulars del carnet podran disposar d’un Carnet Jove virtual a través d’una nova aplicació per a mòbils. D’aquesta manera, el telèfon es podrà fer servir per identificar-se com a usuari del Carnet Jove.
 
L’aplicació del Carnet Jove, creada al 2012, també tindrà altres novetats: un nou disseny, millores de navegació i un portal per als col·laboradors. L’aplicació és totalment gratuïta.
 
LKXA

“la Caixa” és l’entitat financera líder en aquest segment d’edat. Actualment té un milió i mig  de clients entre 14 i 25 anys, comptant amb una quota del 57,9% de penetració a Catalunya. “la Caixa” té una marca pròpia i diferenciada per als joves. Es tracta de LKXA, un programa dinàmic que aglutina totes les ofertes, productes i serveis que es posen a disposició dels joves.

1  

Imatges

Imatge de la roda de premsa

Imatge de la roda de premsa 1932

1  

Fitxers adjunts

Cartell de la campanya

Cartell de la campanya
PDF | 428