OAC
La Generalitat de Catalunya a Girona reforça a partir d’avui l’Oficina d’Atenció Ciutadana amb un servei ampliat de dilluns a dissabte. Els ciutadans seran atesos de manera ininterrompuda de 9 a 5 de la tarda de dilluns a divendres per qualsevol gestió, sigui per registrar documentació o per informació de serveis i tràmits.
 
Després d’un procés de reorganització, l’Oficina d’Atenció Ciutadana ofereix a partir d’avui un servei més accessible pels ciutadans. Fins ara, alguns tràmits no es podien gestionar durant la tarda i calia una segona consulta a l’OAC. Amb el reforç, l’Oficina d’Atenció Ciutadana podrà atendre qualsevol consulta de dilluns a divendres de 9 a 5 de la tarda. Els dissabtes es farà registre de documentació i per atendre els tràmits caldrà haver concertat cita prèvia. Cal recordar que es pot demanar cita prèvia per qualsevol gestió trucant al 012, per internet mitjançant l’Oficina Virtual de tràmits o presencialment a la mateixa Oficina.
 
L’Oficina d’Atenció Ciutadana està basada en un model de gestió de serveis, focalitzat en la resolució de les necessitats i demandes públiques de la ciutadania, eficaç en termes de resultat, temps i esforç. Amb l’ampliació de serveis que s’inicia avui, l’OAC disposa de 16 informadors més i compta, per tant, amb un plantilla de 37. Cal destacar que els nous informadors provenen tots ells dels diversos departaments de la Generalitat i que han estat formats en els darrers mesos en serveis i tràmits, en programes transversals, en tècniques d’atenció ciutadana i de resolució de conflictes.
 
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Girona és un model pioner i únic a Catalunya ja que atén els 1.500 tràmits de la Generalitat amb l’objectiu d’oferir un servei eficient i integrat als ciutadans. L’any 2013 l’OAC va atendre una mitjana 511 persones cada dia i 2.113 persones van demanar cita prèvia per a les seves consultes. Tota la informació a www.gencat.cat/generalitatgirona.
 
 
 
 

1  

Fitxers adjunts

Una imatge de la OAC

Una imatge de la OAC
JPG | 3744