Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural

SmartFruit IPM International Congress escalfa motors

query_builder   16 gener 2014 10:22

event_note Nota de premsa

SmartFruit IPM International Congress escalfa motors

SmartFruit se celebrarà a Barcelona del 2 al 4 de febrer
SmartFruit se celebrarà a Barcelona del 2 al 4 de febrer
Es tracta del primer congrés internacional sobre gestió integrada de plagues, i serà la cita més important a Europa sobre sanitat vegetal
 
Aquest esdeveniment internacional aplegarà una setantena dels millors investigadors i experts de reconeguda trajectòria en gestió de plagues d’arreu del món
 
Els pròxims dies 2, 3 i 4 de febrer, Barcelona acollirà el primer congrés internacional sobre sanitat vegetal a Europa. Es tracta del SmartFruit IPM International Congress, organitzat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural (DAAM) a través de Prodeca i en col·laboració amb el sector productiu i el sector de la comercialització de productes fitosanitaris.
 
Aquest congrés internacional sobre la gestió integrada de plagues en cultius fructícoles aplegarà una setantena d’investigadors i experts procedents de països tan diversos com els Estats Units, Nova Zelanda, Holanda, Hongria, Itàlia, Mèxic, Xile, França o l’Estat espanyol, entre d’altres.
 
La celebració d’aquest congrés coincideix amb l’entrada en vigor de la directiva comunitària d’ús sostenible de fitosanitaris, que incorpora un esperit de preservació del medi ambient i de la salut a l’hora de produir aliments. En aquest sentit, el tractament de les plantes perquè donin un fruit sa i segur, econòmicament rendible i mediambientalment sostenible és l’eix a l’entorn del qual s’exposaran els resultats de la recerca dels experts internacionals congregats a Barcelona per participar al SmartFruit.
 
Els mitjans de comunicació interessats a seguir el congrés podran acreditar-se a través de dues vies:
 
a)  Mitjans interessats a assistir a tot el congrés. S’han d’acreditar a través d’aquest enllaç: http://www.smartfruitcongress.cat/prensa-form-acreditacio.php.
 
b)  Mitjans interessats a assistir a actes puntuals (per exemple: inauguració, cloenda, acte concret). S’han d’acreditar enviant un correu electrònic a premsa.daam@gencat.cat i indicar-hi el dia i l’acte per al qual desitgen l’acreditació.
 
Podeu consultar tota la informació rellevant de SmartFruit IPM International Congres (programa, currículum dels ponents, taules rodones, sessions paral·leles, altres serveis en xarxa, sala de premsa, qui és qui, accés al banc d’imatges i reculls audiovisuals, entre d’altres) a www.smartfruitcongress.cat.
 
 
També ens podeu seguir a través de facebook.com/agriculturacat i https://twitter.com/agriculturacat.
 
Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia