·        Andrés Velencoso, Jon Kortajarena, i River Viiperi, són alguns dels models més coneguts del càsting del 080 Barcelona Fashion, que tindrà lloc del 27 al 31 de gener al  Born Centre Cultural.
 
·        La Generalitat de Catalunya, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) impulsa el 080 Barcelona Fashion com un instrument estratègic per a la internacionalització de la moda catalana i, per a la relocalització de la producció tèxtil.
 
·        Una desena de firmes donen suport al  080 Barcelona Fashion, amb Cerveses Moritz com a patrocinador principal del certamen.
 
La tretzena edició del 080 Barcelona Fashion comptarà amb els tops models més internacionals. Andrés Velencoso, Jon Kortajarena i River Viiperi són algunes de les cares conegudes que del 27 al 31 de gener desfilaran a la passarel·la del Born Centre Cultural amb les col·leccions de tardor-hivern 2014-2015 de dissenyadors i marques.
 
Els tres tops més internacionals compartiran passarel·la amb 20 models més, com el francès, Clement Chabernaud, considerat el segon top model mundial. També desfilen en aquesta edició els belgues Baptiste Radufe i Arthur Gosse, juntament amb Simon Van Meervene, que debuta per primera vegada a la passarel·la; el model anglès Stephen James, Juan Betancourt i Miguel Ángel Herrera, entre altres.
 
El càsting femení d’aquesta tretzena edició estarà format per un total de 48 models, amb cares habituals de la passarel·la de Barcelona com Dalianah Arekion, Alba Carrillo i Malena Costa, juntament amb models que s’estrenen al 080 Barcelona Fashion, com l’holandesa Lieke Van Houten, actual imatge de Prada i; Marina Nery, model brasilera present a les principals passarel·les internacionals.
 
 Cerveses Moritz, patrocinador principal del 080 Barcelona Fashion
 
Cerveses Moritz serà el patrocinador principal del 080 Barcelona Fashion durant aquest any, en la seva aposta per la moda i el disseny com a valors de la firma, i la seva implicació en esdeveniments claus de la ciutat. El suport de Moritz al 080 Barcelona Fashion es concretarà en les següents accions:
 
-       Ampolla a la moda: En col·laboració amb l’escola de disseny Elisava, Moritz situarà en el Village del 080 Barcelona Fashion una de les seves ampolles gegants amb un look especial per al certamen.
 
-       Desfilada by Moritz: Els mítics Seat 600 de la flota de la cervesera serviran de models amb maniquins vestits per dissenyadors del 080 Barcelona Fashion i desfilaran pels carrers de la ciutat durant la celebració del certamen.
 
-       Customització del Village by Moritz. Una estructura creada per l’esdeveniment on els visitants podran fer-se autofotos davant el photocall de la marca.
 
-       Barri Style: En el marc del 080 Barcelona Fashion, Moritz vol retre homenatge als diversos barris de la ciutat, amb l’edició de samarretes i concursos. L’objectiu és construir una col·lecció de samarretes sobre els barris de Barcelona.
 
La tretzena edició del 080 Barcelona Fashion també comptarà com a patrocinadors amb l’empresa d’automoció Seat. El 080 Barcelona Fashion és l’escenari escollit per a la presentació del nou model Mii by Mango. A més de proveir els vehicles tècnics del certamen, Seat realitzarà conjuntament amb Mango diferents accions de promoció en el marc de la passarel•la. 
 
La Roca Village també col·labora en aquesta edició, amb un espai a l’Open Area on es presentarà el projecte Barcelona Designers Collective, una acció adreçada a impulsar el talent de Catalunya en moda a nivell internacional.
 
Per la seva banda, l’empresa de productes professionals de perruqueria Redken; realitzarà en col•laboració amb Raffel Pagès, serveis de perruqueria a l’estand i i cedirà els productes del certamen. També la firma de maquillatge M.A.C tindrà un espai al Village on es maquillarà al públic assistent. Salerm també oferirà els seus productes a les models i assistents al seu estand del village.
 
Altres marques col·laboradores són Le Coq Sportif, que cedirà el vestuari dels hostessos del 080 Barcelona Fashion; Coca-Cola, amb la cessió de productes als diferents espais de restauració; Movistar, en la cobertura de les connexions; i Solan de Cabras i Cafès Lavazza amb cessió de productes a diferents espais.