Aquesta és la quarta edició de la campanya impulsada per la subxarxa de nuclis antics, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir”, que vol potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics per millorar la qualitat de vida i la cohesió social.
Foto de la presentació
Avui, 28 de maig, el secretari d’Habitatge i Millora Urbana del Departament de Territori i Sostenibilitat, Carles Sala, ha presentat una  campanya conjunta per potenciar el comerç de proximitat i premiar els clients sota el lema “Comprar al barri té premi”. Aquesta és la quarta campanya que es duu a terme en aquest sentit i s’ha aconseguIt ampliar el nombre de municipis participants fins a 23 i es compta amb la col·laboració d’un total de 1.479 comerços. La campanya forma part de la Xarxa de Barris amb Projectes, dins el Pla de barris que impulsa la Generalitat de Catalunya.  
 
Han estat presents a l’acte de presentació els representants municipals de les localitats on es durà a terme la campanya, que són les següents: Besalú, Centelles, el Vendrell, Figueres, l’Arboç, la Bisbal d’Empordà, la Pobla de Segur, la Selva del Camp, Llagostera, Lleida, Mollerussa, Roda de Ter, Sant Feliu de Codines, Sant Hipòlit de Voltregà,  Sant Pere de Torelló, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Torelló, Tortosa, Ulldecona, Vic i Vilanova del Camí.
 
L’any 2007 es va crear la Xarxa de Barris amb Projectes per impulsar               l’intercanvi d’experiències  entre els ajuntaments que desenvolupessin un pla de barris. L’any 2009 es va posar en marxa la subxarxa de nuclis antics que va començar a treballar la dinamització del comerç de proximitat en tractar-se d’una prioritat compartida per tots aquests nuclis. L’objectiu és recuperar la centralitat comercial dels nuclis antics perquè tornin a ser el seu referent social.
 
Comprar al barri té premi
 
Des de l’any 2011 es fan les campanyes de barris antics i aquesta, que és la quarta, tindrà lloc entre el 2 i el 22 de juny en els municipis esmentats.  La Generalitat aporta el suport necessari per unificar la imatge de la campanya i fer-ne difusió. Les persones que comprin en les botigues adherides a la campanya participaran en el sorteig de diversos regals que van des de vals de descompte fins a entrades per fer visites guiades a llocs d’interès dels municipis participants.

2  

Imatges

Foto de la presentació

Foto de la presentació 851

Foto de grup

Foto de grup 1068

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa 4a campanya comerç de proximitat

Nota de premsa 4a campanya comerç de proximitat
PDF | 149