· La companyia, que va néixer amb dos treballadors i ara ja compta amb una plantilla de 20 persones, preveu facturar 1,5 milions d’euros durant el proper exercici.
· Bella Idea, que comercialitza serveis per a la llar -com pintors, paletes o lampistes- a preu tancat a través d’internet, ha aconseguit captar finançament privat a través de la Xarxa d’Inversors Privats d’ACCIÓ.
L’empresa catalana Bella Idea preveu triplicar enguany la seva facturació, arribant als 1,5 milions d’euros, i contractar una quinzena de persones, que se sumaran als vint treballadors actuals de la companyia amb seu a Sant Cugat del Vallès.
Bella Idea comercialitza serveis per a la llar a preu tancat a través d‘internet. Així, posa a disposició dels seus clients uns 450 serveis de pintors, paletes, lampistes, fusters o instal·ladors d’electrodomèstics, entre d’altres, amb un pressupost tancat en pocs minuts i sense necessitat de desplaçament previ.
Segons el fundador Bella Idea, Martín Díaz, “estem arribant a diversos acords amb companyies internacionals que donaran a l’empresa un creixement important els propers mesos”. La companyia, fundada el 2011 pel mateix Díaz, ha definit un pla de creixement per obrir nous mercats com Portugal o França. A llarg termini, Bella Idea es proposa arribar a la majoria de països de la Unió Europea.
L’empresa ha aconseguit captar una ronda de finançament a través de la Xarxa d’Inversors Privats (XIP) d’ACCIÓ -l’agència per a la competitivitat de l’empresa catalana del Departament d’Empresa i Ocupació- per a desenvolupar el seu projecte empresarial. En aquesta ronda de finançament l’empresa vallesana ha aconseguit una inversió aliena de 50.000 euros que ha destinat al desenvolupament tecnològic de la plataforma, a màrqueting i al circulant que li ha permès cobrir el dia a dia. Per Díaz, això els ha donat “un accés directe a xarxes d’inversos privats i fons d’inversió, que han participat en Bella Idea per poder arribar a ser el que som avui”.