- Mezzo, que ofereix serveis d’atenció al client per a altres empreses en 6 idiomes, compta amb 80 treballadors a la capital catalana.
- La companyia va obrir les oficines a Barcelona l’any passat amb el suport de la Generalitat a través d’Invest in Catalonia, amb 10 llocs de treball, i ara ja es troba en ple rendiment.
- De cara l’any vinent, l’empresa preveu que el centre de Barcelona -que complementa els de França i Tunísia- sigui el que més creixi del grup en nombre de projectes i llocs de treball.
Barcelona, 26 d’octubre de 2014. – El centre d’atenció al client de Mezzo, que pertany al grup francès Groupe 3SI, ja funciona a ple rendiment al 22@ de Barcelona. L’empresa va obrir les oficines de la capital catalana l’any passat amb el suport de l’àrea d’inversions estrangeres de la Generalitat, Invest in Catalonia.
En el moment de l’obertura el centre comptava amb 10 treballadors, i ara ja són 80 professionals. De fet, la previsió del grup és que, de cara l’any vinent, el centre de Barcelona sigui el que més creixi del grup en nombre de projectes i llocs de treball, arribant als 150 treballadors.
Des de les instal·lacions de 1.150 m2 la companyia ofereix serveis d’atenció al client per a altres empreses de tot Europa en 6 idiomes. Treballa amb companyies de diversos sectors, com el de la comunicació, el comerç electrònic i el financer, entre d’altres.
Segons el Director Comercial de Mezzo, Franck Diego, van triar Barcelona per obrir el centre d’atenció al client “per la facilitat de reclutar professionals que dominen els idiomes amb els que treballem, per la rapidesa de les connexions amb França i sobretot perquè és una ciutat molt europea, símbol de d’avantguardisme i innovació”. El centre atén els clients per telèfon, correu electrònic i a través de les xarxes socials en espanyol, francès, anglès, italià, alemany i flamenc.
L’empresa va néixer l’any 2004 i, a banda de Barcelona, és present a França i Tunísia. A tot el món compta amb més de 1.000 posicions.