Sala de premsa

event_note Nota de premsa

L'Hospital Parc Taulí de Sabadell rep les joguines recollides als parcs de Bombers de la Generalitat

Lliurament joguines Parc Taulí
 
  • 136 nens i nenes seran els afortunats en rebre les joguines, que seran repartides per Ses Majestats els Reis d’Orient

 

  • El recapte solidari de joguines s’ha fet als parcs de Bombers d’arreu del país al llarg d’aquest darrer mes                                                                       
 
Els Bombers de la Generalitat han lliurat aquest matí a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell les joguines recollides als parcs de Bombers d’arreu del territori.
 
S’han recollit 69 lots de joguines, que seran repartides aquesta nit per ses Majestats els Reis d’Orient a 136 nens i nenes de diverses edats.
 
El lliurament, organitzat per la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments, ha estat coordinat per les Unitats de Pediatria i de Treball Social de la Corporació Sanitària Parc Taulí.
 
Amb aquesta iniciativa solidària, els Bombers han col·laborat en la tasca de repartir felicitat a tots els infants de Catalunya.
 
 
 
Cerdanyola del Vallès, 5 de gener de 2015
11.00 hores
1
Fitxers adjunts
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia