Salut

Inauguració del Centre d'Atenció Primària Ronda Prim a Mataró

query_builder   13 febrer 2015 12:01

event_note Nota de premsa

Inauguració del Centre d'Atenció Primària Ronda Prim a Mataró

El nou centre, que va entrar en funcionament el dia 17 de novembre de l’any passat, és un equipament multiserveis que respon de manera integral en l’atenció primària i en l’atenció a la salut sexual i reproductiva (ASSIR)
 
El nou CAP és un equipament modern que proporciona més confort als ciutadans i professionals amb una àmplia oferta de serveis i bona ubicació
 
El conseller de Salut, Boi Ruiz, ha presidit avui dia 13 de febrer, la inauguració del Centre d’Atenció Primària (CAP) Ronda Prim, situat a la Ronda de Prim, 35, de Mataró. Aquest nou centre, gestionat per l’Institut Català de la Salut (ICS), ha suposat una millora important en l’atenció per als 33.655 ciutadans de les àrees bàsiques de salut (ABS) Mataró 1-La Riera i Mataró 7-Ronda Prim. A més, compta amb el Servei d’Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva (ASSIR) que atén els usuaris del Maresme Central.
 
La inversió total ha estat de 7.324.963,29 euros (6.626.541 euros de l’obra i 698.418,29 euros de l’equipament).
 
El nou CAP Ronda Prim presta atenció de medicina de família, infermeria, pediatria, treball social, activitats preventives (vacunacions, educació sanitària i consells de salut), atenció i seguiment de les malalties agudes i cròniques, atenció i seguiment de la salut dels infants, atenció domiciliària, atenció odontològica, atenció a la salut sexual i reproductiva, activitats adreçades a la comunitat, i tots els tràmits i les gestions derivats de l’assistència.
 
L’edifici que acull el CAP té una superfície construïda de 4.721,49 m2 distribuïts entre la planta baixa i cincs plantes més, se situa en una de les illes del barri de l’Eixample de Mataró, i està adaptat a les noves tecnologies i preveu la màxima sostenibilitat i estalvi energètic. Aquestes noves instal·lacions ofereixen més confort als ciutadans i professionals, atès que hi ha una confluència de serveis en un mateix equipament que permet millorar les sinèrgies i el treball col·laboratiu i en xarxa dels professionals.
 
Us recordem que per a qualsevol dubte o consulta podeu trucar al telèfon 061 CatSalut Respon, que funciona les 24 hores al dia, els 365 dies de l’any. Aquest telèfon ajuda en qualsevol demanda d’informació sobre salut, malalties i serveis sanitaris.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia