• La jornada tindrà lloc el dimecres 4 de març a l’Arts Santa Mònica
El Departament de Cultura organitza un seminari de formació sobre el màrqueting associatiu el proper dia 4 de març a partir de les 16.00h. Sota el títol, ‘Com convertir una associació en marca competitiva per als seus associats?’ el seminari té com a objectiu identificar estratègies de captació i fidelització de socis per a organitzacions de perfil associatiu. 
 
Aquest tindrà el següent programa: 
 
  • El màrqueting associatiu: un nou model de màrqueting
  • Com convertir els associats en clients
  • Captació  i  fidelització  d’associats
  • La importància de l’atenció al soci
  • Branded content: generació, filtre i difusió de continguts
  • Innovació en el model de negoci: com generar nous productes i serveis
  • Del lobby al think tank
  • Ponts de comunicació interna i externa: el 2.0
  • Casos de bones pràctiques
 
Aquest seminari forma part de la formació a empreses culturals i creatives catalanes, que el Departament de Cultura, vehicula a través del Servei de Desenvolupament Empresarial de l’Institut Català de les Empreses Culturals. Creat l’any 2006, té com a principals objectius contribuir a la millora de la competitivitat  i promoure les condicions favorables necessàries per a la innovació en la seva gestió.
 
Per participar en aquest seminari cal fer inscripció prèvia a: http://sde.cultura.gencat.cat/cultura/