La informació es presenta de forma multicanal mitjançant de la pàgina web de l’Hospital de Granollers i de manera presencial a través d’una pantalla instal·lada a l’entrada d’urgències
El mes de juny de 2014 l’Hospital General de Granollers va posar en marxa una eina digital que té com a objectiu facilitar informació rellevant als ciutadans i la possibilitat de gestionar les visites d’atenció ambulatòria que puguin tenir programades, tant personals com de familiars. L’aplicació gratuïta està disponible en els sistemes Android i IOS (Apple) i, fins a la data, 1.476 usuaris han descarregat l’aplicació (866 Android i 610 IOS).
 
Aquesta aplicació ofereix 2 tipus d’accés (àrea lliure i àrea personal). L'àrea d'accés lliure permet veure els temps de demora de les urgències no greus de l’Hospital i d’Urgències Centre (urgències d’atenció primària), i els telèfons d'interès. L'àrea personal, d’accés restringit, permet visualitzar les visites programades i també anul·lar-les. Des que es va posar en marxa, 418 persones s’han donat d’alta en aquest àrea. Paral·lelament a l’aplicació mòbil s’ha creat una pàgina web perquè el personal administratiu de l’Hospital pugui gestionar les recitacions de visites i una altra d’alta d’usuaris i control d’accessos.
 
Cal destacar que la informació es presenta de forma multicanal mitjançant de la pàgina web de l’Hospital de Granollers (www.fphag.org) i de manera presencial a través d’una pantalla instal·lada a l’entrada d’urgències. D’aquesta manera es facilita a l’usuari informació útil per especialitats perquè pugui determinar quin és el dispositiu més òptim per a la seva atenció
 
Aquest mes de febrer l’Hospital ha elaborat un vídeo explicatiu sobre la nova aplicació, que podeu consultar a l’enllaç https://www.youtube.com/watch?v=ibVzc_Ttd5I.
 
Des de la Direcció d’Organització i Sistemes d’Informació de l’Hospital s’està treballant en una segona fase per incloure més funcionalitats com petits qüestionaris adreçats als pacients sobre l’evolució de les seves malalties per millorar la qualitat assistencial.