• S’ofereix als centres docents la possibilitat de desenvolupar projectes per estudiar i experimentar la Conca de Tremp
 
  • La directora general d’Educació Secundària i Batxillerat, Teresa Pijoan, va inaugurar el passat divendres l’Entorn d’aprenentatge de Tremp
foto petita
Més de 1.500 alumnes –sobretot de les comarques de Lleida- participaran enguany en activitats de l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp. La iniciativa d’un Entorn d’Aprenentatge a Tremp és una proposta de l’Ajuntament de Tremp, del Consell Comarcal del Pallars Jussà, i  de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, amb el suport del Departament d’Ensenyament. La directora general d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Teresa Pijoan, va inaugurar el passat divendres l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp.
 
L’Entorn d’Aprenentatge de Tremp ofereix als centres docents la possibilitat de desenvolupar projectes de treball per a l’estudi i l’experimentació en un medi singular de Catalunya, la Conca de Tremp, per als alumnes d’ educació primària i  de secundària, tant l’obligatòria com la post-obligatòria. El ventall d’activitats que presenta és en forma d’itineraris i contenen temàtiques ben diverses: La interpretació geològica del paisatge, Geologia i territori, La memòria de la terra, El paisatge ens parla, El pas de les cultures, L’empremta de les hidroelèctriques... entre altres.
 
 
La proposta d’ activitats d’enguany inclou dues modalitats: estades d’un dia o estades de dos a tres dies, adaptades als interessos i objectius curriculars dels respectius centres, ja siguin per alumnes d’educació primària, d’educació secundària obligatòria o de batxillerat. Una vegada realitzades les visites s'acaba el treball de síntesi al centre o bé  a les instal·lacions del camp d'aprenentatge allargant l'estada dos dies més.
 
 
9 de març de 2015