FOTO WEB
Nou cartell.
 
 
Les entitats signants de l’Acord del Codi de Bones Pràctiques Comercials al llarg de la Cadena Alimentària a Catalunya (CBPC), en col·laboració amb el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural (DAAM), han ampliat, aquest 2015, la gamma de promoció de productes iniciada en anys anteriors, amb la nova campanya d’informació de pomes i peres.
 
Atesa la necessitat de continuar en aquesta línia, durant aquest 2015 s’ha decidit ampliar els productes de campanyes anteriors, amb l’objectiu de seguir informant el consumidor per tal de posar en valor les qualitats d’aquests productes autòctons i de temporada, i promoure’n la seva millor percepció i el seu consum.
 
Al llarg de l’any 2014 ja es van realitzar campanyes de promoció per a la patata nova, la cirera, el préssec i la nectarina, i la clementina.
 
D’altra banda, en el nou cartell ja s’hi ha incorporat el logotip creat recentment per al CBPC. El disseny d’aquest logotip vol representar la voluntat d’unir esforços i recursos entre les diferents baules de la cadena, amb una finalitat comuna a partir d’un treball conjunt. El gran mèrit del CBPC és, precisament, que hi hagi aquest acord entre tots els agents i que es treballi intensament i tots plegats en un mateix sentit.
 
Cal destacar la importància d’aquestes actuacions de promoció per al sector agroalimentari català, amb un missatge de producte de qualitat, de temporada i de proximitat, acotant el temps, i incentivant-ne el consum, alhora que es fa pedagogia per al futur.
 
 
També ens podeu seguir a través de facebook.com/agriculturacat i twitter.com/agriculturacat.

2  

Fitxers adjunts

Comunicat de premsa amb cartell i logotip.

Comunicat de premsa amb cartell i logotip.
PDF | 250

Cartell.

Cartell.
PNG | 181