ContactaEN
Sala de premsa
Sales de premsa dels departaments
event_note Nota de premsa

Balanç de les incidències viàries més destacades del cap de setmana del 24 al 26 d'abril

 
 
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que aquest cap de setmana, des de les 15.00 h de divendres 24 d’abril fins a les 20.00 h d’avui diumenge 26, s’ha registrat un accident de trànsit amb una víctima mortal al conjunt de carreteres i autopistes catalanes.
 
El sinistre ha ocorregut aquest tarda al punt quilomètric 24 de la C-44 a l’altura de Tivissa (Ribera d’Ebre). Per causes que encara s’estan investigant, un turisme ha sortit de la via i ha mort la passatgera davantera. A més, el conductor del vehicle ha resultat ferit de gravetat i ha estat traslladat a l’hospital de Móra d’Ebre.
 
Pel que fa a mobilitat, aquesta tarda de diumenge de retorn del cap de setmana s’ha desenvolupat amb fluïdesa i l’única afectació viària ha estat com a conseqüència de l’accident mortal a la C-44, on s’ha circulat a través de pas alternatiu durant una hora i després s’ha pogut habilitar un dels vorals a la circulació. La situació viària ha quedat normalitzada a les 19.30 h.
 
Aquest matí amb motiu de la 23a Passejada de Bicicleta a Viladecans s’ha tallat la sortida Viladecans-Les Filipines en ambdós sentits. A més, per la 3a MonteScatano-Cursa de muntanya de Montcada i Reixac s’han disposat mesures especials a la BV-5001. D’altra banda, a primera hora un camió avariat ha restringit un carril de la C-59 a la Llagosta en sentit sud.
 
Ahir dissabte l’afectació viària més destacada es va registrar a la N-240 a Vallmoll, on un accident entre un camió i una furgoneta va obligar a restringir al llarg del matí la via en ambdós sentits i es van fer desviaments per la C-37, la C-14 i per l’interior de la població. A la tarda, hi va haver  trànsit intens a l’A-2, C-32 i B-20 a Cornellà i Esplugues de Llobregat amb motiu del partit de futbol entre el RCD Espanyol i el FC Barcelona a l’estadi Cornellà-El Prat i també per un vehicle avariat que va tallar un carril en sentit Barcelona.
 
Davant la previsió de pluja, a la C-58 entre Viladecavalls i Vacarisses s’ha anul·lat el carril ràpid per evitar accidents en aquest tram. A més, l’SCT demana als conductors que extremin la precaució en la conducció amb aquesta inclemència meteorològica i recomana seguir aquests consells:
 
  • Reduir la velocitat i augmentar la distància de seguretat entre vehicles, atès que la reducció de la visibilitat i l’aigua a l’asfalt augmenten el risc d'accident
  • Quan cauen les primeres gotes de pluja la calçada es fa molt lliscant
  • En cas de patir hidroplanatge no s'ha de frenar ni accelerar. Per evitar-ho cal moderar la velocitat
  • Frenar amb suavitat i antelació per no bloquejar les rodes
  • En cas d'haver de travessar un bassal d’aigua cal circular amb primera marca, lentament i un cop passat comprovar l'eficàcia dels frens
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia