Empresa i Treball

TURISME

Xavi Hernández i Gemma Mengual protagonitzen els nous anuncis de la campanya 'Catalunya és casa teva'

query_builder   26 maig 2015 11:13

event_note Nota de premsa

TURISME

Xavi Hernández i Gemma Mengual protagonitzen els nous anuncis de la campanya 'Catalunya és casa teva'

 
·        Ferran Adrià, Jordi Cruz, Kilian Jornet, Edurne Pasaban, Custo Dalmau, Mar Raventós, Álvaro Palacios, Judit Mascó i Carme Ruscalleda, enamorats de Catalunya, se sumen a la promoció turística amb les seves experiències preferides, recollides en una edició especial sobre Catalunya de Condé Nast Traveler.
 
La campanya de promoció turística “Catalunya és casa teva”, engegada aquest any per la Generalitat, incorpora nous anuncis protagonitzats pel futbolista Xavi Hernández i per la nedadora Gemma Mengual.
 
Tot presentant diferents localitzacions del territori, els dos esportistes internacionals conversen sobre les seves experiències preferides a Catalunya com ara caminar entre vinyes, per boscos i pobles d’interior, relaxar-se a la platja i gaudir del vi i la gastronomia catalana. En aquest sentit, l’Agència Catalana de Turisme ha produït un espot de 20 segons,  dos de 10 segons i dues gràfiques. Vegeu l’espot a través d’aquest enllaç
 
Aquests anuncis incideixen principalment en els mercats emissors de Catalunya, Espanya i Alemanya, a través de diferents suports com ara televisió, premsa, internet i exterior (autobusos i tren FGC a Barcelona  i circuit d’opis al metro de Munic i Frankfurt). A més, amb motiu de la celebració del Roland Garros, s’emetrà un dels espots al canal Eurosport.
 
La campanya de promoció turística per aquest any “Catalunya és casa teva” es va presentar a començaments d’aquest any. L’eslògan vol reflectir la generositat, l’esperit d’acollida i el respecte per la diversitat de Catalunya i de la seva gent, que convida els visitants a descobrir un país ple d’activitats turístiques arreu del territori.
 
Els anuncis d’aquesta campanya promocional tenen com a objectiu principal mostrar el millor de la destinació perquè tothom en pugui gaudir “sentint-se com a casa”. Per potenciar aquest efecte d’acollida i hospitalitat, la Generalitat ha triat una cançó emblemàtica, el popular tema de Jaume Sisa “Qualsevol nit pot sortir el sol”, adaptada per a l’ocasió.
 
10 personatges populars, enamorats de Catalunya, comparteixen els seus racons preferits
 
Ferran Adrià, Jordi Cruz, Kilian Jornet, Edurne Pasaban, Custo Dalmau, Mar Raventós, Álvaro Palacios, Judit Mascó, Carme Ruscalleda i Gemma Mengual, enamorats de Catalunya, també se sumen a la promoció turística de Catalunya a través d’una edició especial de la revista Condé Nast Traveler sobre Catalunya, on comparteixen els seus racons preferits del territori català.
 
Així, per exemple, Ferran Adrià fa les seves recomanacions sobre l’Empordà; Kilian Jornet, sobre la Cerdanya; Carme Ruscalleda aporta les seves recomanacions per viure el Maresme; i Álvaro Palacios proposa la descoberta del Priorat.
 
Aquest especial de Traveler, amb un tiratge de 45.000 exemplars, s’emmarca en la campanya promocional endegada aquest any per l’Agència Catalana de Turisme, “Catalunya és casa teva”, que destaca el caràcter d’acollida dels catalans. Els atractius turístics de la destinació també tindran presència a la resta de publicacions del grup així com a l’àmbit online a través de diverses accions comunicatives.
 
Traveler és una de les capçaleres de viatges referent i de prestigi internacional. Aquesta acció reforça l’acció comunicativa i de visualització de Catalunya per posar en valor la seva oferta i, sobretot les múltiples experiències que s’hi poden viure.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia