· El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha signat aquest migdia un conveni de col·laboració amb CECOT Innovació per impulsar un Pla d’Actuacions 2015 de l’entitat adreçat a donar visibilitat i representativitat a les empreses comercials. La Generalitat, mitjançant el CCAM, col·labora amb una aportació màxima de 40.000 euros a l’execució del pla d’actuacions.
El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha signat aquest migdia un conveni de col·laboració amb l’apoderat de la Fundació CECOT Innovació, David Garrofé, per al desenvolupament del Pla d’Actuacions de l’entitat previst per al 2015.
L’objectiu d’aquest conveni és donar compliment a l’objectiu compartit per la Generalitat i CECOT Innova de potenciar la visibilitat i representativitat de les empreses comercials de Catalunya. Cap aquest objectiu està orientat el pla d’actuacions 2015 de l’entitat que preveu entre d’altres accions, l’organització de la 13a Jornada de Comerç, sessions informatives (amb conferències i demostracions) sobre noves tendències en l’àmbit del comerç i sobre les àrees que afecten la gestió empresarial dels comerços, i tallers formatius en xarxes socials (Facebook Inspiration, Pinterest i Instagram, Google i Youtube).
Així mateix, el pla d’actuacions inclou l’organització d’acte per a la promoció i el reconeixement de l’excel·lència empresarial (com la 21a Edició de la Nit de l’Empresari), el servei gratuït d’assessorament per als associats, i campanyes sectorials de dinamització del comerç a la ciutat de Terrassa.
Aquest pla d’actuacions representa un pressupost total de 108.896,97 euros. La Generalitat, mitjançant el CCAM, col·laborarà amb una aportació de fins a 40.000 euros. D’altra banda, el CCAM contribuirà a la difusió de les accions del pla a través del seu web, del butlletí electrònic, i de les xarxes socials.
La Fundació Cecot Innovació és una institució sense afany de lucre que té com a objectius, entre d’altres, impulsar i fomentar el dinamisme del sector del comerç a través d’activitats de formació, informació, difusió i intercanvi d’experiències.
De la seva banda, la Generalitat, mitjançant el CCAM, té per objectiu l’impuls i la promoció dels sectors del comerç, de la moda i de l’artesania per tal de promoure’n el desenvolupament i la modernització, i l’impuls de les accions de foment i desenvolupament del comerç i els serveis a Catalunya.



